WhatsApp přidal nákupní tlačítko přímo do firemních chatů

WhatsApp přidal nákupní tlačítko přímo do firemních chatů

Firmy umají po možnosti komunikovat na WhatsAppu se zákazníky další obchodní nástroj. Nyní jim přímo v rámci vzájemné konverzace mohou prodat své zboží přes nákupní tlačítko.

Soud zamítl návrh T-Mobilu na zastavení aukce 5G
Ondřej Šafář: Zaměstnanců ESETu se protiepidemická opatření dotkla jen minimálně
Údajné pornovideo Andrey Verešové: Jak poznat, zda jde o únik nebo deepfake?
BIS popsala útok ruských hackerů na české ambasády

WhatsApp přidal nákupní tlačítko přímo do chatu firemních uživatelů, čímž posiluje své snahy o monetizaci služby a posílení v oblasti e-commerce.

Dedikované nákupní tlačítko, tzv. „Shopping Button“ se objeví v horní liště konverzace uživatele provozujícího nějaký podnik nebo živnost (tj. s „byznys účtem“). Stačí na něj kliknout a nabídne vám, co si u něj můžete pořídit.

Pokračuje tím trend, se kterým přichází vlastník po již dříve uvedených funkcích Facebook Shop a Instagram Shop. WhatsApp používá po celém světě na 2 miliardy uživatelů. Usnadnění jejich nákupního procesu pak může odstranit významnou bariéru, která stojí v cestě velkým prodejům v social e-commerce.

WhatsApp má nejsilnější pozici v Asii. I z toho důvodu je nyní dostupná možnost transferu peněz v rámci WhatsAppu prvně právě na indickém trhu.

V tuto chvíli jde v systému o vzájemné posílání peněz mezi sebou, ale rozšíření na placení zboží v rámci aplikace je nasnadě.

 

Zdroj: WhatsApp news, media

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0