Česká služba Vocalls na úpravu hlasových služeb s AI dosáhla tržeb 50 milionů Kč

DomůSoftware

Česká služba Vocalls na úpravu hlasových služeb s AI dosáhla tržeb 50 milionů Kč

Česká společnost Vocalls v uplynulém roce dosáhla obratu 50 milionů korun. Podařilo se jí tak udržet dvojnásobný růst, který se jí daří opakovat již od svého založení před šesti lety.

Kyberhrozby založené na AI postupně narůstají
HPE Ezmeral Software zrychluje a zjednodušuje analýzu dat a AI/ML iniciativy
Daktela za desítky milionů kupuje Coworkers.ai
Google posílí v USA svůj vyhledávač o generativní umělou inteligenci

Česká společnost Vocalls v uplynulém roce dosáhla obratu 50 milionů korun. Podařilo se jí tak udržet dvojnásobný růst, který se jí daří opakovat již od svého založení před šesti lety.

Společnost loni poprvé expandovala do zahraničí, které již nyní tvoří zásadní část zisků společnosti. Na 20 milionů, tedy dvojnásobek, vzrostl také počet hovorů, které na zákaznických linkách voicebot společnosti obstaral. Úspěchy uplynulého roku podtrhují produktové novinky – integrace LLM či vývoj funkce LiveTranslate, ale také nově navázaná strategická partnerství se společnostmi Microsoft, Deloitte a Visa.

„Je opravdu skvělé sledovat tempo, s jakým se naše společnost rozvíjí. Vloni jsme rostli nejen po produktové stránce a celkové velikosti firmy, ale podařilo se nám úspěšně expandovat. V zahraničí vidíme obrovský potenciál k růstu a již dnes velkou část našich zisků tvoří Velká Británie, Benelux a Latinská Amerika. S několika potenciálními klienty jednáme v dalších zemích. Jsme rádi, že si firmy naše řešení oblíbily a využívají jeho potenciál, což nám umožňuje každý rok dvojnásobný růst replikovat,“ popisuje výhody svého produktu Artem Markevich, spoluzakladatel a CEO společnosti Vocalls.

Od roku 2017 přináší Vocalls inovativní řešení ve formě hlasových asistentů (voicebotů), které mění způsob, jakým firmy komunikují se svými zákazníky. Voiceboti představují zásadní posun v efektivitě a optimalizaci procesů, kdy automatizací až 75 % rutinních požadavků dokážou přinést významnou úsporu času a zdrojů.

Za uplynulý rok takto boti zpracovali více než 20 milionů hovorů ve 27 různých jazycích v osmi různých zemích. Díky svému pokročilému AI hlasovému botu umožňují okamžité vyřizování požadavků volajících bez nutnosti dlouhého čekání na telefonních linkách. Platforma je plně integrovatelná s jakýmkoli kontaktním centrem a lze ji zprovoznit během několika dnů. I proto se na řešení spoléhá stále více podniků, což vloni pomohlo Vocals dosáhnout obratu přes 50 milionů korun.

Novinkou uplynulého roku byla integrace Large language modelu (LLM) do technologií Vocalls, díky kterému virtuální asistenti lépe rozumějí volajícím a dokážou vést přirozeně znějící konverzaci. Tu přitom obstará ve 150 jazycích. Nové hlasy už téměř nelze rozlišit od hlasu lidského. Vloni společnost také vyvinula funkci LiveTranslate umožňující překlad hovorů v reálném čase. Tu nyní úspěšně testují první klienti.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0