PFC oznamuje investici do polského srovnávače pojištění Mubi

DomůByznys

PFC oznamuje investici do polského srovnávače pojištění Mubi

PFC oznamuje další investici: polský online srovnávač pojištění Mubi.

Soud zakázal Apple v USA prodávat dvoje chytré hodinky
Huawei ve smartphonu nova 9 SE zaujme funkcemi
O2 přináší novou aplikaci pro televizory Samsung
Dvě třetiny Čechů hledají diagnózu online na Googlu

Skupina Digitics, pod níž srovnávač Mubi.pl patří, zahájila svou činnost v roce 2018, kampaň na srovnávač spustila v červenci 2019. Mubi – současná dvojka na polském trhu se sídlem ve Varšavě – je nejrychleji rostoucí on-line srovnávač pojištění.

PFC získává v Mubi podíl ve výši 22,4 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}. Celkový trh povinného ručení a havarijního pojištění v Polsku dosahuje 23 000 000 000 polských zlotých (cca 126,5 mld CZK).

„Finanční služby jsou bohužel pro zájemce často velmi komplikované a nepřehledné. Rozhodli jsme se pomoc Polákům při rozhodování a zkrátit čas strávený nad rešerší těchto služeb, aby se mohli věnovat něčemu příjemnějšímu,“ uvedl Michał Laskowski, zakladatel Mubi.pl, který má více než desetileté zkušenosti s platformami v oblasti finančního elektronického obchodování, a doplnil: „Stále zde vidíme velký potenciál k růstu – např. ve Velké Británii je lídrem společnost, která vstoupila na trh až jako třetí.”

„Investice v řádech stovek milionů korun přinese další možnosti rozvoje Mubi.pl na rychle rostoucím trhu on-line zákaznických služeb. Ambicí Mubi je stát se v Polsku jedničkou. V PFC se ale díváme i na další příležitosti v západní Evropě. Díky naší zkušenosti s vybudováním české jedničky ePojisteni.cz a zkušenostem z dalších trhů – např. slovenského Superpoistenie.sk, můžeme pomoci s rozvojem Mubi opravdu efektivně,“ komentuje investici Dušan Šenkypl, partner PFC.

K budoucímu růstu Mubi přispívá i celkový růst e-commerce trhu, poháněný mimo jiné změnou chování spotřebitelů, kteří více nakupují a sjednávají služby přes digitální kanály. Další hnací silou růstu je expanze produktového portfolia, zahrnující například cestovní pojištění. Růst je dále podpořen neustálým vývojem IT platformy, marketingovými strategiemi a nastavením efektivních provozních procesů.

Investiční skupina Pale Fire Capital (PFC), která sází na e-commerce a technologie a s těmito oblastmi má velmi bohaté zkušenosti, se nedávno otevřela i drobnějším investorům. Ti dostali příležitost participovat na úspěchu skupiny díky emisi dluhopisů, která bude vydána 12. října. Dluhopisy budou zhodnoceny pevným úrokovým výnosem ve výši 5,75 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762} p.a.  se splatností v roce 2026 a budou veřejně obchodovatelné na Burze cenných papírů Praha.

Jak funguje Mubi?

Internetová platforma Mubi agreguje a srovnává nabídku různých typů autopojištění na polském trhu – tedy pojištění odpovědnosti za škodu, pojištění vozidla proti zničení či odcizení, úrazové pojištění, pojištění asistence.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0