Y Soft spouští YSoft Clerbo – HR nástroj pro komplexní správu procesu Pre- a Onboardingu. Clerbo zlepšuje HR procesy - zvýší loajalitu, retenci a produktivitu zaměstnanců. HR manažeři mají informace o průběhu vstupu nováčků do firmy bezpečně v jednom systému.
Y Soft spouští YSoft Clerbo – HR nástroj pro komplexní správu procesu Pre- a Onboardingu. Clerbo zlepšuje HR procesy – zvýší loajalitu, retenci a produktivitu zaměstnanců. HR manažeři mají informace o průběhu vstupu nováčků do firmy bezpečně v jednom systému.
Služba YSoft Clerbo představuje komplexní řešení správy procesu před a po nástupu nových zaměstnanců do firmy. Nástroj pomůže organizacím ke zvýšení loajality nových zaměstnanců a jejich produktivity od začátku vstupu do firmy.
Organizace investují značný čas a prostředky, aby přilákaly nové zaměstnance. Méně pozornosti jim ale organizace věnují, jakmile s nimi podepíší pracovní smlouvu. Výzkumy naznačují, že společnosti, které dokáží nastupující nováčky pozitivně oslovit již před a během nástupu na palubu, si udrží nové pracovníky déle a noví zaměstnanci se zapracují mnohem rychleji, čímž firma získá na jejich okamžité produktivitě.
S Clerbo jsou přicházející zaměstnanci seznámeni s kulturou náboru, která v organizaci panuje, dále s pravidly a administrativní agendou spojenou s nástupem – všemi úkoly, které jsou nutné pro fázi pre-boardingu – tedy před samotným nástupem do společnosti. Vše probíhá v prostředí mobilní aplikace Clerbo určené pro chytré telefony. Jakmile nováček obdrží datum svého nástupu do firmy, mohou z pohodlí domova přes aplikaci plnit svůj na míru ušitý adaptační plán školení. Personalisté na druhé straně mají možnost sledovat celý tréninkový proces nováčků, postup dalšími fázemi a získávat zároveň zpětnou vazbu.
Pro spokojenost nastupujících nováčků je důležité nabití interaktivní zkušenosti díky nástrojům pro zpětnou vazbu, které zahrnují kvízy, otázky a hodnocení. YSoft Clerbo také poskytne portál s aktualitami, kde mohou nováčci sledovat plnění svých tréninkových úkolů, poznávat se s komunitou zaměstnanců, mít přehled o novinkách ve společnosti a mít možnost dohledat si odkazy na důležité interní informace.
„V současné době používáme funkci preboardingu pro kontakt s budoucím zaměstnancem ještě před jeho nástupem. YSoft Clerbo chceme v budoucnu používat i pro fázi on-boardingu a pro komunikaci směrem dovnitř společnosti, ať už s využitím novinek nebo digitalizací směrnic. Očekáváme nejen omezení papírové administrace, ale hlavně snížení fluktuace nováčků, lepší komunikaci a informovanost zaměstnanců,“ řekla Monika Brodilová, Country Leadership and Competence Manager for CZ, SK and HU ve společnosti IKEA.
„Jakmile jsme identifikovali potřebu trhu pro zavedení interaktivního řešení pre- a onboardingu, vznikla myšlenka na řešení Clerbo,“ řekl Karel Fuksa, generální ředitel YSoft Clerbo ze společnosti Y Soft Corporation. „Klíčové bylo vytvořit řešení pro nováčky, které vedle získání jedinečné zkušenosti s procesem náboru ve firmě zároveň plní podmínku pro zvýšení produktivity HR prostřednictvím lepších procesů.“
Clerbo je jako cloudová služba dostupná z počítačů a notebooků s operačním systémem Windows nebo Mac OS a zároveň z mobilních zařízení s operačním systémem iOS a Android. Službu lze přizpůsobit na míru tak, aby odrážela firemní značku organizace a dokázala jednoduše absorbovat i stávající zaměstnance v organizaci, kteří mohou využívat např. portál s aktualitami a další školení, se kterými se setkají v rámci své kariérní cesty napříč organizací.
O řešení YSoft Clerbo a dostupnosti
YSoft Clerbo je ideální nástroj pro organizace, jejichž aktivní nábor zahrnuje více než 100 lidí ročně. Vzhledem k tomu, že HR organizace investují do činností spojenými s tzv. Future of Work (také známých pod názvem Work 4.0), může k tomu řešení YSoft Clerbo přispět dosažením vyšší produktivity HR oddělení a poskytováním takových zkušeností s onboardingem, které splňují potřeby nových zaměstnanců přicházejících do firem ve všech věkových kategoriích.
Zdroj: TZ
KOMENTÁŘE