5G začíná měnit chování spotřebitelů - více hrají onliny hry a pracují s appkami pro rozšířenou realitu.
Podle průzkumu Ericsson uživatelé 5G tráví více času hraním online her a využíváním aplikací rozšířené realit.
nová studie Ericsson ConsumerLab mapuje již viditelné dopady technologie 5G na chování uživatelů chytrých telefonů po celém světě i jejich očekávání.
- Uživatelé 5G tráví více času hraním online her a využíváním aplikací rozšířené reality,
- již dnes se jeden z pěti uživatelů 5G méně často připojuje k internetu prostřednictvím wifi uvnitř budov,
- sedm z deseti uživatelů 5G očekává inovativní služby a aplikace,
- respondenti navíc považují pokrytí uvnitř budov za důležitější než rychlost přenosu nebo životnost baterie,
- uživatelé připojení 5G spokojeni s jeho rychlostí, 70 procentům z nich ovšem připadne nedostatečná nabídka inovativních služeb a nových aplikací,
- jsou ochotni zaplatit o 20 až 30 procent více za 5G připojení, pokud budou k dispozici služby, které jeho potenciálu využívají.
Jasmeet Singh Sethi, vedoucí ConsumerLab při Ericsson Research, k tomu říká: „Analýzy zkušeností spotřebitelů s 5G se doposud soustředily na rychlost přenosu a dostupnost standardu. Stejně důležité však je, jak early adopters standardu 5G tyto zkušenosti hodnotí. Pět základních doporučení, které jsme formulovali v Ericsson ConsumerLab, mohou operátorům mobilních sítí ulehčit přechod na pátou generaci mobilních sítí a naplňování očekávání spotřebitelů.“
KOMENTÁŘE