5G mění zažité způsoby práce na mobilu: lidé více hrají onliny hry a appky rozšířené reality

DomůTELCO

5G mění zažité způsoby práce na mobilu: lidé více hrají onliny hry a appky rozšířené reality

5G začíná měnit chování spotřebitelů - více hrají onliny hry a pracují s appkami pro rozšířenou realitu.

Rozdíly v terminologii, neznalost a nepochopení mezi českými IT specialisty
Průzkum: Více než 95 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762} mladých spí ve stejné místnosti jako jejich telefony
Zapojte se do průzkumu stavu skutečné kyberbezpečnosti v ČR
Průzkum: 85 % manažerů v IT očekává, že umělá inteligence zvýší produktivitu firemních vývojářů

Podle průzkumu Ericsson uživatelé 5G tráví více času hraním online her a využíváním aplikací rozšířené realit.

nová studie Ericsson ConsumerLab mapuje již viditelné dopady technologie 5G na chování uživatelů chytrých telefonů po celém světě i jejich očekávání.

  • Uživatelé 5G tráví více času hraním online her a využíváním aplikací rozšířené reality,
  • již dnes se jeden z pěti uživatelů 5G méně často připojuje k internetu prostřednictvím wifi uvnitř budov,
  • sedm z deseti uživatelů 5G očekává inovativní služby a aplikace,
  • respondenti navíc považují pokrytí uvnitř budov za důležitější než rychlost přenosu nebo životnost baterie,
  • uživatelé připojení 5G spokojeni s jeho rychlostí, 70 procentům z nich ovšem připadne nedostatečná nabídka inovativních služeb a nových aplikací,
  • jsou ochotni zaplatit o 20 až 30 procent více za 5G připojení, pokud budou k dispozici služby, které jeho potenciálu využívají.

Jasmeet Singh Sethi, vedoucí ConsumerLab při Ericsson Research, k tomu říká: „Analýzy zkušeností spotřebitelů s 5G se doposud soustředily na rychlost přenosu a dostupnost standardu. Stejně důležité však je, jak early adopters standardu 5G tyto zkušenosti hodnotí. Pět základních doporučení, které jsme formulovali v Ericsson ConsumerLab, mohou operátorům mobilních sítí ulehčit přechod na pátou generaci mobilních sítí a naplňování očekávání spotřebitelů.“

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0