Kyberzločinci se stále snaží všemožnými podvody získat přístup do internetového bankovnictví klientů všech bank. Výzkumníci Avastu objevili e-mailovou phishingovou kampaň zacílenou tentokrát na klienty Air Bank.
Kyberzločinci se stále snaží všemožnými podvody získat přístup do internetového bankovnictví klientů všech bank. Výzkumníci Avastu objevili e-mailovou phishingovou kampaň zacílenou tentokrát na klienty Air Bank.
Falešná kampaň informuje o údajném ukončení přístupu k jejich smartbankingové aplikaci MyAir z důvodu nepoužívání.
Pod záminkou prodloužení přístupu pak odkaz v e-mailu uživatele dovede na falešnou, ale jinak velmi věrohodně vypadající stránku, kde musí zadat své přihlašovací údaje a následně je ještě potvrdit zadáním data narození.
„Pokud pak ještě schválí i dvoufaktorové ověření, mohou útočníci získat přístup k jeho internetovému bankovnictví. Lidé by proto měli být obezřetní a vždy si zkontrolovat adresu, z níž je e-mail odeslán a adresu jakéhokoli webu, kde vyplňují citlivé údaje,“ říká Martin Chlumecký, výzkumník malwaru Avastu.
Zdroj: Avast
KOMENTÁŘE