Online TV MALL.TV se k 1. dubnu změnila na Fameplay

DomůByznys

Online TV MALL.TV se k 1. dubnu změnila na Fameplay

Po odprodeji Mall Group polskému Allegru končí s březnem i licence na používání značky MALL.TV. TV mění název na Fameplay.

Hackeři míří na data ze sociálních sítí, kradená hesla posílají přes Discord
Útok skupiny Lazarus: Kyberšpionáž mířila na letecké a obranné společnosti
Rizikem zůstává agresivní reklama i falešné verze oblíbených programů
Chytré telefony v Česku ohrožuje trojský kůň, který napadá bankovní aplikace

Po odprodeji Mall Group polskému Allegru končí s březnem i licence na používání značky MALL.TV.

Diváci tak své oblíbené pořady od 1. dubna najdou nejen na stránce Fameplay.tv, kam bude současná MALL.TV přesměrována, ale i na všech ostatních platformách, kde jsou zvyklí si své pořady pouštět.

Už několik let se totiž tým tvůrců, který se se změnou názvu nemění, věnuje omnichannel distribuci jednotlivých pořadů i jejich formátové různorodosti. Nově pak chystá pořady i pro mezinárodní publikum.

Od 1. dubna bude značka MALL.TV na současné platformě i na všech dalších distribučních kanálech nahrazena značkou Fameplay. Doména mall.tv bude automaticky přesměrována na Fameplay.tv. “Už dva roky si značku MALL.TV pouze pronajímáme. Přejmenování tudíž bylo nevyhnutelné. Diváci, kteří jsou zvyklí konzumovat námi vyrobený obsah, však o nic nepřijdou. Populární pořady najdou i nadále na YouTube, Stream.cz, sociálních sítích, nebo v televizních vysíláních. A samozřejmě také na nové video platformě Fameplay.tv,” popisuje Lukáš Záhoř, šéfproducent Fameplay.

Omnichannel distribuce v pojetí týmu Fameplay znamená například to, že se satirický deník Události Luďka Staňka kromě domovské platformy objevuje na YouTube a Stream.cz, vertikální verze pak na Instagramu, Facebooku, Twitteru, a TikToku. Pořad má i svou televizní verzi s názvem Luděk Staněk se zlobí, která běžela na Prima COOL.

Pro televizi Nova Action pak tvůrci Fameplay vyrábí reality show BeerMaster a automagazín Svět motorů. “Vidíme, že se diváci jednotlivých platforem takřka nepřekrývají. Na každém novém kanálu tak můžeme oslovit nové lidi. My se navíc snažíme jít divákům a jejich zvykům maximálně naproti,” doplňuje Lukáš Záhoř.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0