Pipedrive obchodníkům nabízí AI nástroj pro zpracování obchodních případů

DomůSoftware

Pipedrive obchodníkům nabízí AI nástroj pro zpracování obchodních případů

Scaleup Pipedrive, který přináší efektivní CRM platformu pro malé firmy, rozšiřuje portfolio AI produktů. Nový nástroj Pulse usnadní vyhledávání obchodních příležitostí.

AI konference: Umělá inteligence není hrozba
Průzkum: 85 % manažerů v IT očekává, že umělá inteligence zvýší produktivitu firemních vývojářů
HPE Ezmeral Software zrychluje a zjednodušuje analýzu dat a AI/ML iniciativy
Apify firmám plní AI modely daty a získává investici 70 milionů korun

Scaleup Pipedrive, který přináší efektivní CRM platformu pro malé firmy, rozšiřuje portfolio AI produktů. Nový nástroj Pulse je navržený tak, aby zefektivnil práci uživatelů, usnadnil vyhledávání obchodních příležitostí a zároveň upřednostnil ty nejslibnější z nich.

Obchodníkům tím umožní soustředit se na uzavírání obchodů rychleji než kdykoli předtím. Mezi hlavní výhody patří zkrácení času stráveného tříděním obchodních příležitostí a rychlé procházení velkého množství potenciálních zákazníků s cílem podniknout ty správné kroky s největším dopadem na produktivitu.

„Pipedrive Pulse dává uživatelům do ruky nástroj, který zásadním způsobem zjednodušuje správu velkého množství obchodních příležitostí, aby se mohli soustředit na ty nejlukrativnější. Nový nástroj nejenže adresuje potřeby našich zákazníků, ale také zlepšuje jejich každodenní činnost, což jim umožňuje efektivněji rozdělovat zdroje a dosahovat výraznějších obchodních úspěchů,“ říká Dominic Allon, CEO Pipedrive.

Z průzkumu 2024 State of AI in business vyplývá, že přibližně polovina obchodníků se potýká s problémy při identifikaci potenciálních zákazníků, kteří chtějí nakoupit. Dále odhalil, že mezi klíčové oblasti, ve kterých má umělá inteligence největší přínos, patří vyhledávání a vedení potenciálních zákazníků.

Kromě toho bylo hlavním motivem pro zavedení AI ve firmách zvýšení produktivity (79 %); následovalo shromažďování poznatků (42 %) a zlepšení interakcí se zákazníky a jejich spokojenosti (41 %). Dovednosti šetřící čas jsou klíčové pro každého obchodníka a prodlevy v komunikaci se zákazníky mohou vést ke ztrátě zájmu, což má v konečném důsledku dopad na objem prodejů.

„V Pipedrive docházíme k inovacím skrze hluboké porozumění potřebám zákazníkům. Vznik Pipedrive Pulse byl přirozeným vývojem na základě jejich zpětné vazby. Naším cílem je zajistit, aby každá malá a střední firma měla přístup k nejlepším dostupným AI nástrojům, které jí umožní činit chytřejší rozhodnutí a sebevědomě růst,“ uvádí Viktoria Ruubel, chief product officer v Pipedrive.

Vývojářský tým Pipedrive zohlednil všechny tyto připomínky při vývoji aplikace Pipedrive Pulse a přinesl řešení, které naplňuje potřeby a očekávání zákazníků. Nástroj je v současné době ve fázi beta testování, které je k dispozici omezenému počtu zákazníků. Více informací naleznete zde.

Zdroj: Pipedrive

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0