Sklik nasazuje automatické strategie ve službě Maximalizace konverzí

DomůSoftware

Sklik nasazuje automatické strategie ve službě Maximalizace konverzí

Automatizace je v online reklamě už nějakou dobu jasným trendem a Seznam.cz na něj nyní odpovídá důležitou novinkou pro všechny inzerenty využívající Sklik. Od 6. srpna 2025 bude v obsahové síti dostupná nová automatická strategie Maximalizace konverzí.

RPA trendy 2023: Provozovny v kompetenčních centrech, outsourcované a kognitivní
Výpadky ve výrobě stojí firmy 1,5 bilionu dolarů ročně. Automatizaci brzdí přežité technologie
Gartner: hyperautomatizace a inteligentní komponovaný byznys tech trendy pro CFO
Enehano automatizující práci se Salesforce utržilo přes 160 milionů korun

Automatizace je v online reklamě už nějakou dobu jasným trendem a Seznam.cz na něj nyní odpovídá důležitou novinkou pro všechny inzerenty využívající Sklik. Od 6. srpna 2025 bude v obsahové síti dostupná nová automatická strategie Maximalizace konverzí.

Strategie pomůže inzerentům vytěžit z kampaní ještě větší výkon bez nutnosti průběžného vyhodnocování a ruční správy.

Díky kombinaci několika desítek signálů dokáže Sklik nově automaticky upravovat nabídky (CPC) v reálném čase při každém jednotlivém zobrazení reklamy a to tak, aby inzerent za konverzi nezaplatil víc než je ochoten, ale zároveň získal co nejlepší výsledky.

Naším cílem je doručit klientům maximální výkon s minimálními nároky na správu. Chceme šetřit čas i rozpočet a využívat automatizaci tam, kde dává největší smysl v rozhodování, které zobrazení reklamy má šanci přinést konverzi,“ říká David Velechovský, manažer Skliku.

Jak Maximalizace konverzí funguje?

Od 6. srpna si při nastavování kampaně v obsahové síti budete moci vybrat novou strategii nabídek v podobě Maximalizace konverzí. V nastavení kampaně přepněte strategii nabídek na „Maximalizaci konverzí“ a zadejte maximální cenu, jakou jste ochotni zaplatit za získání jedné konverze. Poté už nemusíte ceny za proklik ručně optimalizovat, protože je Sklik upravuje sám.

K aktivaci strategie je nutné, aby kampaň byla aktivní alespoň 7 dní a měla minimálně 30 konverzí za posledních 30 dní, bez dat není na čem stavět. Funkce je ideální především pro větší a středně velké inzerenty, kteří chtějí zvýšit výkon a zároveň ulevit operativnímu řízení kampaní.

Maximalizace konverzí bude zatím dostupná pouze pro obsahové a produktové kampaně, včetně dynamického retargetingu.

Testováno. Ověřeno. Připraveno

Strategie Maximalizace konverzí vznikala postupně od prvních návrhů, přes A/B testování až po ostrý provoz u vybraných inzerentů. Během více než 18 měsíců ladění potvrdila svůj přínos v podobě lepšího výkonu kampaní u většiny zapojených klientů v testu a menší potřeby zásahů do nastavení kampaní.

S automatickými strategiemi jsem spokojen. Po úvodním testování na kampani s menší návštěvností jsem se rozhodl strategii nasadit ve většině kampaní klienta Avenberg – prodejce zahradního nábytku. Přestože konečné výsledky vyhodnocujeme v jiném nástroji, všechny klíčové metriky se výrazně zlepšily a spokojený je i klient,“ chválí si výsledky Jakub Najman, RTB Teamleader z agentury Effectix.

Po nasazení strategie Maximalizace konverzí od Skliku jsme oproti loňsku zaznamenali výrazný nárůst konverzního poměru a snížení PNO, a to při dodržení stanovené maximální CPA. Kampaň se tak stala podstatně efektivnější. Díky automatizaci navíc odpadla potřeba průběžně upravovat maximální CPC, což nám výrazně usnadnilo správu. Strategii aktuálně testujeme i v další kampani a do budoucna ji plánujeme nasadit ve větším měřítku napříč dalšími kampaněmi,“ potvrzuje spokojenost s výsledky Miloslava Vomočilová Kuncová, PPC specialistka z cestovní agentury Invia.

Reklama na Seznamu na pár kliknutí

Zavedením Maximalizace konverzí však plány Seznamu nekončí. „Pracujeme na podpoře této strategie i pro kampaně ve vyhledávání a chystáme možnost nastavit také maximální PNO. Velký potenciál vnímáme v tzv. Chytrých kampaních, které už testujeme s vybranými klienty. Ty automatizují cílení v obsahové i vyhledávací síti. Klient tak nemusí řešit, jaké zvolit cílení a lámat si hlavu nad tím, jestli bude lépe fungovat cílení na zájmy nebo témata webů či jaká zvolit klíčová slova, protože Sklik se o to kompletně postará za něj,“ doplňuje David Velechovský.

V budoucnu plánuje Sklik propojit Maximalizaci konverzí s touto Chytrou kampaní, aby si klient mohl vytvořit výkonnou reklamu na Seznamu doslova na pár kliknutí a Seznam už následně doručoval zásah i výkon zcela samostatně.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE