Novinky na Zboží.cz: Personalizovaná homepage, jednodušší měření konverzí a řízení inzerce z rozhraní Skliku.
Nákupní rádce Zboží.cz nezahálí ani během hlavní e-commerce sezóny a uvádí produktové novinky.
Personalizovaná homepage, řízení inzerce na Seznamu na jednom místě a pokles ceny ve výsledcích hledání přináší inzerentům další možnosti jak zasáhnout a zaujmout potenciální zákazníky.
Personalizovaná homepage
Jednou z nejviditelnějších změn je proměna Zboží homepage, která je nově přetvořena na místo, kde uživatelé najdou obsah šitý přímo na míru jejich potřebám. Na základě navštívených produktů uživatelům doporučuje zajímavé nákupní alternativy, akční nabídky a novinky, které by je mohly oslovit.

Vylepšené doporučování postupně Zboží.cz implementuje na různých úrovních do všech typů produktových kampaní, takže se můžete těšit i na lepší výkon vašich cílených kampaní.
Vylepšené měření konverzí
Pro měření konverzí Zboží a Sklik nově Zboží.cz využívá identifikátor prokliku “sznaiid”. Díky tomu teď zvládne konverze doměřovat přesněji. Stačí, aby si inzerent nasadil retargetingový měřící kód Sklik.
„V blízké době vám představíme i nové jednodušší měření konverzí u vašich nákupních kampaních, které dnes znáte pod názvem Standardní měření. Nově nebudeme vyžadovat spojování konverze na frontendu a backendu, které bylo často problematickým místem,“ uvádí blog Seznamu.
Přesnější relevance nabídek
Systém nově lépe rozpoznává parametry a jejich kombinace a zohledňuje je při vyhodnocování hledaného dotazu. Dokáže tak ještě efektivněji využívat dodatečná data, která inzerenti zasílají ve feedech.
„Ověřte si, jestli data o vašich nabídkách posíláte, mohou vám pomoct v častějším zobrazení a vedení relevantnější návštěvnosti,“ uvádí vývojáři tip.

Vylepšení diagnostiky u zamítnutých nabídek
Další novinka se týká diagnostiky – u nabídek, které systém zamítne ručně, nově zobrazí i důvod zamítnutí a podrobnější vysvětlení. Celkový počet zamítnutých nabídek je k nalezení v diagnostice feedu, včetně filtrace pro lepší přehled o důvodech zamítnutí. Po opravě můžete opětovně požádat o povolení nabídky.

Chybně označené nabídky nebo kvalitativně nedostačující nabídky dlouhodobě z inzerce Zboží.cz vytlačuje, protože z velké části vedou k frustraci uživatelů.

K nejčastějším důvodům zamítnutí patří například neoznačení bazarové nabídky povinným tagem, chybný či nekvalitní obrázek produktu či obecný produkt, kde není specifikovaná varianta. Tyto nabídky se nezobrazují na webu Zboží.cz, nevydávají se do Zboží inzerátů a nebo do inzerce na Sbazaru. Zamítnuté nabídky jsou pro nás signálem při posuzování kvality e-shopu.
Přesun řízení kampaní
„Abychom inzerování na Seznamu udělali co nejjednodušším, postupně přesouváme zprávu inzerce Zboží.cz do rozhraní Skliku. Nyní můžete využívat všechny benefity, které z toho vyplývají, včetně podrobnějšího členění kampaní (například dle sortimentu, sítí nebo typu reklamy), možnosti kampaně či sestavy spouštět a pozastavovat dle potřeb a v neposlední řadě dochází i k sjednocení peněženky, ze které je hrazena vaše inzerce,“ popisuje Seznam.
Pokles ceny ve výsledcích hledání
Zboží nově zobrazuje uživatelům i v kategorii a ve výsledcích hledání každý den tisíce produktů, u kterých došlo k atraktivnímu poklesu ceny. Štítek zobrazuje u všech produktů, u kterých bylo detekováno v nedávné době snížení ceny u jejich nejlevnější nabídky.

Zdroj: Seznam blog
KOMENTÁŘE