Linkedin agenturu Blueprints posilují Mark Long a Tomáš Richter

DomůByznys

Linkedin agenturu Blueprints posilují Mark Long a Tomáš Richter

Agentura Blueprints, specializovaná na růst, strategii a reklamu na LinkedIn, oznamuje rozšíření týmu. Přichází Mark Francis Long a Tomáš Richtr.

Pavlína Janíková viceprezidentkou Ness Czech
Apple uzavřel odborovou smlouvu se zaměstnanci v prvním Apple Store
Novým CEO v Etnetera Core se stává Lukáš Kmínek
Jan Bufka novým šéfem ČMIS pro kyberbezpečnost
Agentura Blueprints, specializovaná na růst, strategii a reklamu na LinkedIn, oznamuje rozšíření týmu. Přichází Mark Francis Long a Tomáš Richter.

S novým mezinárodním týmem, spojením USA a Česka a synergií mezi kreativitou, daty a LinkedIn kampaněmi míří Blueprints k rozvoji globálních partnerství s firmami, které hledají špičkový výkon, inovaci a hluboké porozumění LinkedIn ekosystému.

Mark Francis Long

Nové strategické posily

Mark Francis Long – Mezinárodně uznávaný komunikační stratég, TEDx speaker, zakladatel projektu I AM LEX a kreativní lídr s více než 17 lety zkušeností v USA, Evropě a Asii. Spolupracoval s globálními značkami jako Netflix, BlackRocks, Nespresso, T-Mobile, Škoda Auto či Beyoncé. Do Blueprints přináší unikátní expertízu v oblasti neurodivergence, kreativity a digitální komunikace.

Tomáš Richter – Analytik a výkonnostní marketér s více než 20 lety zkušeností ze společností Seznam.cz, GroupM / H1.cz, MediaCom, Adexpres / Dentsu a Pilulka. Specialista na LinkedIn Ads a Google Ads, který dlouhodobě spolupracuje s českými i mezinárodními klienty v rámci realitních a B2B kampaní. Byl jedním z prvních konzultantů na LinkedIn Ads v Česku, a to například pro klienty jako P3, City Park Hostivař nebo ERP Vario.
Blueprints: LinkedIn jako hlavní digitální kanál pro růst B2B firem

Tomáš Richter

Blueprints působí jako úzce specializovaná agentura zaměřená na růst značek prostřednictvím platformy LinkedIn – s jasnou vizí stát se evropskou špičkou v kvalitě řemesla a vertikální expertíze.

Tým vede zakladatel Petr Mareš, který má za sebou 17 let zkušeností v digitálním marketingu, automatizaci, technologiích a business consultingu. Pracoval pro přední klienty ve středoevropském regionu a dvakrát pomohl firmám k úspěšnému exitu v řádech desítek milionů eur – především díky efektivnímu využití LinkedIn.

„Všichni mi říkali, že bych si měl založit firmu zaměřenou na LinkedIn – máš 27 000 sledujících a byl jsi jedním z prvních obchodníků v Česku, kteří tuto platformu využívali k budování obchodní sítě,“ říká Petr Mareš a dodává: „Dnes vedu firmu, která pomáhá značkám růst skrze LinkedIn Ads napříč Evropou – a potvrzuje se, že to bylo strategicky správné rozhodnutí.“

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE