Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro marketingové a obchodníky SME firem, má nového vedoucího vývoje – rozvoj CRM platformy bude řídit Predrag Jovanovic.
Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro marketingové a obchodníky SME firem, má nového vedoucího vývoje – rozvoj CRM platformy bude řídit Predrag Jovanovic.
Jovanovic působil v Outreach či v Microsoftu, kde spolupracoval mimo jiné i s českými vývojáři. Zkušený programátor se zabývá vývojem softwarové infrastruktury, vedením týmů a vylepšováním procesů, v Pipedrive se stane ředitelem vývoje a výzkumu pro stěžejní produkt firmy. Rovněž pomůže se strategickým rozvojem a expanzí stávající platformy.
„Pipedrive zažívá další vzrušující etapu své cesty. Pokračujeme v globálním škálování a rozšiřujeme své schopnosti při vývoji softwaru, které nás připraví na budoucnost. Jsem nadšený, že mohu Predraga přivítat v našem týmu. Bude mít na starosti oddělení výzkumu a vývoje, které je zodpovědné za samotné jádro Pipedrive CRM, a jsem přesvědčen, že jeho schopnosti vést tým a zkušenosti s provozem vývoje softwaru budou nedílnou součástí růstu firmy,“ říká Agur Jõgi, CTO Pipedrive, jenž Predraga s nabídkou oslovil.
„Pipedrive sleduji dlouhodobě a baví mě přístup vývojářů k vývoji produktů. V Pipedrive je cítit neskutečná vášeň pro to, co každý dělá. Atmosféra, kdy jsou lidé naladěni na společný cíl a pracují na něm společně, i skvělá firemní kultura se doplňují s neuvěřitelným zápalem pro technologie. Spíš než na provádění revoluce se chci zaměřit na fungování firmy, procesy i samotný produkt. Snažit se zjistit, co funguje skvěle, pomáhat rozvíjet startupovou kulturu pomocí vyspělých procesů tam, kde se to hodí,“ dodává Predrag Jovanovic, vedoucí výzkumu a vývoje v Pipedrive.
Pandemický nápor uživatelů prověřil infrastrukturu Skypu a Teams
Odborné zkušenosti, které Predrag Jovanovic během své kariéry získal, pomůžou posunout služby Pipedrive na vyšší úroveň. Rovněž bude zodpovídat za týmy v Praze, Tallinnu, Tartu a Lisabonu. Zkušenosti s kritickým managementem si ozkoušel během pandemické doby v Microsoftu, kde působil dohromady přes sedm let.
Tu dobu strávil řízením infrastruktury pro Microsoft Teams, která v covidovém období zaznamenala až sedminásobný nárůst objemu přenesených dat. V předchozích letech řídil infrastrukturu pro Skype Messaging, který používaly více než stovky milionů uživatelů, protékaly přes něj každou sekundu miliony zpráv a neustále rozšiřoval nabídku funkcí.
KOMENTÁŘE