Roman Dušek novým šéfem vyhledávání v Luigi’s Box

DomůLidé

Roman Dušek novým šéfem vyhledávání v Luigi’s Box

Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která se specializuje na zvyšování prodejů e-shopů, pokračuje v rychlém růstu a evropské expanzi. Nově její řady rozšířil expert na online vyhledávání Roman Dušek na pozici head of search.

Online přihlášek na střední přišlo 135 tisíc, papírových formulářů minimum
Huawei uvedl nový smart phone Mate 50 Pro
NÚKIB: Zranitelnost Log4Shell se projeví v českých firmách
Lentiamo loni rostlo o 9 %, letos míří přes miliardu v tržbách

Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která se specializuje na zvyšování prodejů e-shopů, pokračuje v rychlém růstu a evropské expanzi. Nově její řady rozšířil expert na online vyhledávání Roman Dušek na pozici head of search.

Online vyhledáváním se Dušek zabývá již přes patnáct let, do Luigi’s Box přechází z pozice šéfa vyhledávání v Mall Group. Obdobnou pozici přitom dříve zastával také v Seznamu.

„Práce v Luigi’s Box mě láká především proto, že je to kombinace startupového prostředí a světa vyhledávání, které mě dlouhodobě baví. Profesní zkušenosti mám primárně z firem, které mají jasně definované uživatele, což je u Luigi’s Box jiné, neboť má celou řadu různorodých klientů s individuálními požadavky. Právě pochopení potřeb konkrétních eshopů, jejich uživatelů a byznysových cílů je klíčem ke kvalitnímu a vysoce konverznímu vyhledávání. Jednou z prvních výzev, na které se budu soustředit, je transparentnější komunikace přidané hodnoty Luigi’s Box směrem ke klientovi,“ říká Roman Dušek. Ten nově do slovenské technologické firmy, která pomáhá e-shopům zvyšovat prodeje pomocí umělé inteligence, nastupuje na vedoucí pozici vyhledávání.

Roman Dušek vystudoval obor computer science na Masarykově univerzitě v Brně. V letech 2010–2017 působil nejdříve jako produktový manažer a následně jako vedoucí divize vyhledávání ve společnosti Seznam. Šéfem vyhledávání byl i poté ve společnosti Mall, kde vedl tým vývojářů. Úzce spolupracoval i se Search oddělením polské nákupní platformy Allegro, která v loňském roce akvírovala Mall, a získal tedy silný vhled do obou společností. Do Luigi’s Box přináší klíčové zkušenosti z fungování e-shopů.

Důraz na globální expanzi

„Roman je jeden z mála expertů na vyhledávání v našem regionu. Protože budujeme světový produkt, potřebujeme, aby na něm pracovali ti nejlepší lidé z oboru. Díky zkušenostem ze Seznamu a zejména Mall Group tak Roman skvěle doplní náš tým. Jeho hlavní úlohou bude jednak zvyšovat hodnotu, kterou přinášíme e-shopům využívajícím Luigi’s Box, dále pak zlepšování uživatelské zkušenosti koncových zákazníků. V roli head of search bude zodpovědný za vyhledávání a k němu patřící analytiku. Úspěchy Luigi’s Box jsou zásluhou celého týmu, který pracuje na produktu, na zákaznické podpoře, v obchodě i operativě. A i když k nám Roman přichází do produktové sekce, vidíme velký průnik i s jinými odděleními. Těšíme se na společnou cestu,“ vysvětluje Gejza Nagy, spoluzakladatel a CEO Luigi’s Box.

Dušek přitom není jediným, kdo v poslední době rozšířil řady slovenské technologické firmy. Od loňského září na pozici šéfa prodeje Pawel Zawisza, který se věnoval byznys developmentu v řadě startupů napříč střední a východní Evropou, včetně konkurenční Algolie. Nové posily mají Luigi’s Box, který se umístil v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 pro nejrychleji rostoucí firmy, pomoci v globální expanzi. Dnes jeho inteligentní nástroje pro optimalizaci vyhledávání využívá přes 2 500 evropských e-shopů, patří mezi ně i přední e-commerce hráči jako Alza, Benu, Datart, Electronic-star, Košík.cz či Electroworld.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0