Roman Dušek novým šéfem vyhledávání v Luigi’s Box

DomůLidé

Roman Dušek novým šéfem vyhledávání v Luigi’s Box

Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která se specializuje na zvyšování prodejů e-shopů, pokračuje v rychlém růstu a evropské expanzi. Nově její řady rozšířil expert na online vyhledávání Roman Dušek na pozici head of search.

COVID v byznysu: Kanceláře Avastu jsou od března prázdné, tržby přesto rostou
TikTok dostal v EU pokutu kvůli zpracovávání osobních údajů dětí
Didier Schapiro je novým obchodním ředitelem Inventi
Muskův start-up vybírá 6 miliard USD, aby mohl konkurovat OpenAI

Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která se specializuje na zvyšování prodejů e-shopů, pokračuje v rychlém růstu a evropské expanzi. Nově její řady rozšířil expert na online vyhledávání Roman Dušek na pozici head of search.

Online vyhledáváním se Dušek zabývá již přes patnáct let, do Luigi’s Box přechází z pozice šéfa vyhledávání v Mall Group. Obdobnou pozici přitom dříve zastával také v Seznamu.

„Práce v Luigi’s Box mě láká především proto, že je to kombinace startupového prostředí a světa vyhledávání, které mě dlouhodobě baví. Profesní zkušenosti mám primárně z firem, které mají jasně definované uživatele, což je u Luigi’s Box jiné, neboť má celou řadu různorodých klientů s individuálními požadavky. Právě pochopení potřeb konkrétních eshopů, jejich uživatelů a byznysových cílů je klíčem ke kvalitnímu a vysoce konverznímu vyhledávání. Jednou z prvních výzev, na které se budu soustředit, je transparentnější komunikace přidané hodnoty Luigi’s Box směrem ke klientovi,“ říká Roman Dušek. Ten nově do slovenské technologické firmy, která pomáhá e-shopům zvyšovat prodeje pomocí umělé inteligence, nastupuje na vedoucí pozici vyhledávání.

Roman Dušek vystudoval obor computer science na Masarykově univerzitě v Brně. V letech 2010–2017 působil nejdříve jako produktový manažer a následně jako vedoucí divize vyhledávání ve společnosti Seznam. Šéfem vyhledávání byl i poté ve společnosti Mall, kde vedl tým vývojářů. Úzce spolupracoval i se Search oddělením polské nákupní platformy Allegro, která v loňském roce akvírovala Mall, a získal tedy silný vhled do obou společností. Do Luigi’s Box přináší klíčové zkušenosti z fungování e-shopů.

Důraz na globální expanzi

„Roman je jeden z mála expertů na vyhledávání v našem regionu. Protože budujeme světový produkt, potřebujeme, aby na něm pracovali ti nejlepší lidé z oboru. Díky zkušenostem ze Seznamu a zejména Mall Group tak Roman skvěle doplní náš tým. Jeho hlavní úlohou bude jednak zvyšovat hodnotu, kterou přinášíme e-shopům využívajícím Luigi’s Box, dále pak zlepšování uživatelské zkušenosti koncových zákazníků. V roli head of search bude zodpovědný za vyhledávání a k němu patřící analytiku. Úspěchy Luigi’s Box jsou zásluhou celého týmu, který pracuje na produktu, na zákaznické podpoře, v obchodě i operativě. A i když k nám Roman přichází do produktové sekce, vidíme velký průnik i s jinými odděleními. Těšíme se na společnou cestu,“ vysvětluje Gejza Nagy, spoluzakladatel a CEO Luigi’s Box.

Dušek přitom není jediným, kdo v poslední době rozšířil řady slovenské technologické firmy. Od loňského září na pozici šéfa prodeje Pawel Zawisza, který se věnoval byznys developmentu v řadě startupů napříč střední a východní Evropou, včetně konkurenční Algolie. Nové posily mají Luigi’s Box, který se umístil v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 pro nejrychleji rostoucí firmy, pomoci v globální expanzi. Dnes jeho inteligentní nástroje pro optimalizaci vyhledávání využívá přes 2 500 evropských e-shopů, patří mezi ně i přední e-commerce hráči jako Alza, Benu, Datart, Electronic-star, Košík.cz či Electroworld.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0