Tuzemský prodejce zážitků Slevomat mezi své platební metody nově zařadil platbu na třetiny bez navýšení.
Tuzemský prodejce zážitků Slevomat mezi své platební metody nově zařadil platbu na třetiny bez navýšení. Díky postupnému placení nákupu, které Slevomat nabízí prostřednictvím Twista, si vysněný zážitek může dovolit víc zákazníků.
Odložené platby, tedy BNPL (Buy Pay, Pay Later) metodu, od Twista začal Slevomat nabízet už v roce 2015, teď spolupráci ještě rozšířil. “Chceme našim zákazníkům nabídnout alternativní způsob platby za nákupy ve vyšší cenové kategorii,” vysvětluje hlavní motivaci integrace Nákupu na třetiny Ladislav Veselý, CEO Slevomatu. Od začátku února může tedy zákazník na Slevomatu platit svůj nákup tak, že si platbu nad 1 500 Kč rozdělí na pár kliknutí do tří měsíců. Za tuhle možnost přitom nezaplatí nic navíc.
Loňský rok byl pro Slevomat, co se týče tržeb, rekordní. Navzdory ekonomické krizi rostl. Ladislav Veselý si to vysvětluje stoupající důvěrou v jejich služby: “Jsme atraktivním partnerem jak pro zákazníky, tak i pro obchodní partnery, kteří přes nás své služby nabízejí.” Loni se hlavní zájem zákazníků začal přesouvat od voucherů do kaváren k dražším zážitkům, jako jsou například delší pobyty v hotelech. A právě pro ně má být Nákup na třetiny určený. “Zásadní předěl byl, když jsme umožnili služby u nás rovnou rezervovat. Nyní, díky novým možnostem placení, očekáváme vyšší zájem o finančně náročnější zážitky jako např. letní dovolené,” plánuje Ladislav Veselý.
To, že placení zážitků na třetiny funguje, si Twisto velmi dobře ověřilo v minulém roce. “Loni jsme zahájili spolupráci s prodejci lístků na festivaly a odezva byla ohromná,” hodnotí loňskou festivalovou kampaň Jan Hanzlík, country manažer Twista pro Českou republiku. “Věřím, že podobný zásah bude mít Nákup na třetiny i na Slevomatu,” dodává. CEO Slevomatu vysvětluje, proč vnímá potřebu postupného placení právě v kategoriích, jako jsou zážitky a zábava nebo cestování. “Z posledních trendů je zřejmé, že si Češi zvykají na nakupování dovolené s delším časovým předstihem. Po Vánocích to však může být pro některé rodiny náročné, možnost rozložení platby proto může mnohým pomoci k vysněným zážitkům,” věří Ladislav Veselý.
Twisto v tuto chvíli pracuje s novou verzí integrace Nákupu na třetiny. “Tato verze podporuje existující Odloženou platbu a Nákup na třetiny, ale je připravena i pro nové produkty, které budeme postupně uvádět na trh. Obchodník díky tomu získá ucelenou produktovou řadu,“ přibližuje chystané změny v začlenění Twista na e-shopy Jan Hanzlík. Pro zákazníka je využití platební metody od Twista velmi jednoduché. Nemusí se nikde registrovat, v nákupním košíku si mezi platebními metodami jednoduše vybere Twisto – Nákup na třetiny a zaplatí hned kartou první třetinu. Zbývající dvě potom uhradí v následujících dvou měsících.
Loňský rok byl pro české e-shopy celkově náročným obdobím, v meziročním srovnání zaznamenal pokles o 6 %. Zejména velcí komerční hráči proto vnímají, že musí o zákazníka velmi dobře pečovat. Slevomat letos rozšiřuje nabídku přímořských destinací a pracuje i na širší nabídce tuzemských zájezdů. “Lidé více než kdy dříve chtějí za své peníze více a my jim to poskytujeme,” říká Ladislav Veselý s tím, že integrace Nákupu na třetiny je právě takovým benefitem, díky kterému se k nim zákazníci budou opakovaně vracet. “Od implementace očekáváme i větší zájem ze strany obchodních partnerů, jelikož se tím zvýší počet zákazníků, které jim pravidelně a po celý rok přivádíme z celého Česka,” dodává Veselý.
KOMENTÁŘE