Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro malé a střední podniky, dále posiluje svůj produktový a marketingový tým. Zmíněná oddělení nově povedou Viktoria Ruubel jako CPO a Sandrine Desbarbieux-Lloyd jako CMO.
Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro malé a střední podniky, dále posiluje svůj produktový a marketingový tým. Zmíněná oddělení nově povedou Viktoria Ruubel jako CPO a Sandrine Desbarbieux-Lloyd jako CMO.
Jejich bohaté zkušenosti z vedoucích pozic mj. v Metě a Samsungu pomůžou společnosti připravit se na další fázi růstu.
„Moc nás těší, že můžeme přivítat Sandrine a Viktorii, jejichž znalosti, dovednosti a zkušenosti budou nedocenitelné při našem dalším růstu a rozvoji. Pipedrive pokračuje v rošiřování své globální působnosti, Sandrinina expertiza v oblasti získávání nových klientů, generování příjmů a digitální transformace pro nás tak bude zásadní. Viktoriiny hluboké odborné znalosti produktového leadershipu a její úspěchy s uváděním a rozšiřováním produktů na nových trzích budou stěžejní pro posouvání naší produktové strategie,“ uvádí Dominic Allon, CEO společnosti Pipedrive. „S jejich společným vedením jsme ve skvělé pozici přinášet našim zákazníkům větší přidanou hodnotu a zrychlit náš růst,“ dodává.
Viktoria Ruubel má přes 20 let zkušeností s vedením globálních produktů a týmů v rychle rostoucích scaleupech a inovátorských technologických firmách. Během své kariéry zastávala vedoucí pozice pro Metu, kde působila jako director of partnership pro Evropu, Blízký východ a Afriku, dále pracovala ve společnostech Skype, Intuit, IPF Group a dalších.
Jako šéfka týmů pro produkty a partnerství pomohla firmám rozšířit produktová portfolia a vstupovat na nové trhy. Ve své poslední funkci jako managing director of Digital Identity ve společnosti Veriff vedla Viktorie nové odvážné počiny s cílem podpořit růst byznysu a diverzifikovat zdroje příjmů.
„Jsem velmi nadšená, že se přidávám k týmu Pipedrive. Vyzařuje z něj odhodlání dělat špičkové produkty, což dokládá i zpětná vazba zákazníků. Produkt mluví sám za sebe – je intuitivní, výkonný a věří mu více než 100 000 klientů, kteří se na něj spoléhají se zefektivněním svého prodejního procesu. Těší mě, že k tomu můžu svými zkušenostmi z oblasti strategického růstu postaveného na produktech přispět a pracovat v tak talentovaném a nadšeném týmu. Budeme pokračovat v rozvoji Pipedrive v prodejní platformu, která je jedničkou na trhu a umožňuje našim zákazníkům maximalizovat svůj potenciál a dosáhnout úspěchu,“ sděluje Ruubel.
Sandrine Desbarbieux-Lloyd má jako manažerka 25 let zkušeností z mezinárodního trhu. Do Pipedrive přichází ze společnosti Meta, kde působila jako UK group director. Předtím zastávala pozici evropské VP of Digital pro Samsung, kde vedla prodejní a marketingové aktivity v hodnotě desítek miliard korun ve 34 zemích. V Samsungu také založila centrum excelence pro aplikace strojového učení v marketingu. Během své kariéry působila dále ve vedoucích rolích pro značky Avis Budget Group, Tesco, Lacoste, Kurt Geiger, Hilton City Inn a další.
„K Pipedrive jsem se rozhodla přidat, protože se zaměřuje na marketing, prodej a technologie, což jsou oblasti, které mě nesmírně zajímají. Věřím, že je tu spoustu prostoru stavět na skvělých základech, které tým vybudoval, a dál jako byznys růst. V roli CMO je mým cílem postavit do centra fungování Pipedrive zákazníky, zlepšit služby pro malé a střední podniky a vybudovat silnou vizionářskou strategii, která bude mít pro svůj úspěch jasně definovaná KPI. Jsem odhodlaná vést tým pozitivně, podporovat jej ve skvělých výkonech a také podněcovat vznik dalších inovací,“ říká Desbarbieux-Lloyd.
Obě expertky posilují Pipedrive v momentě, kdy společnost oznámila svou produktovou strategii a uvedla sadu nástrojů využívajících generativní nástroje umělé inteligence, které usnadňují růst malým a středním podnikům. Pipedrive AI využívá technologii OpenAI a interně vyvinutý AI software a pomáhá prodejcům ubrat manuální práci, zjednodušit komunikaci a s minimem námahy uzavírat více obchodů. Šetří tak čas, zlepšuje výkonnost a pomáhá více než 100 000 zákazníků dělat během prodejního procesu chytřejší rozhodnutí.
KOMENTÁŘE