Michal Bubeníček novým CEO agentury Etnetera Motion

DomůLidé

Michal Bubeníček novým CEO agentury Etnetera Motion

Michal Bubeníček se stal novým CEO kreativní agentury Etnetera Motion.

Distanční výuka je pro hackery příležitostí k útoku
NKÚ: Zrušením EET ztratil stát jeden z nástrojů pro cílené prověřování úniků
Do Čech vstupuje zařízení PANalyzr schopné monitorovat bezdrátové sítě
Počet detekcí spywaru Agent Tesla i spywaru Formbook v září vzrostl

Novým CEO kreativní agentury Etnetera Motion se od března 2022 stává Michal Bubeníček. Ten doposud v Motion působil na pozici Strategy directora.

Po osmi letech tak střídá Václava Peterku, který přechází na novou pozici v Etnetera Group.

“Úspěšný tandem Michala a Václava vybudoval z Etnetera Motion druhou největší firmu v naší skupině. Ta se stala ambasadorem strategické digitální komunikace pro významné brandy na českém trhu. Jsem rád, že další cestu Motion dokážeme ve skupině ještě více podpořit naším technologickým know-how a tím ji na trhu dál výrazněji diferencovat,” říká Martin Palička, CEO Etnetera Group a dodává: “ Zkušenosti Václava Peterky z dlouholetého vedení Etnetera Motion jsou velmi cenné. Proto jsem rád, že brzy budeme moci oznámit jeho start ve vedení nové byznysové kompetence v Etnetera Group.”

Nová role CEO

Michal Bubeníček mění přístup k vedení společnosti a bude se více zapojovat do klíčových projektů nejen jako CEO, ale i jako kreativní stratég.  Jeho cílem je udržet propojení CEO agendy s rozvojem služeb a klientů. Nový pohled začíná implementovat i prvními dílčími změnami ve struktuře firmy: zužuje management tým a do jednoho týmu spojuje kreativce s designéry.

Klientské portfolio

Ve svém klientském portfoliu má Etnetera Motion silné vertikály v podobě automotive, FMCG a aktuálne posiluje i segment farmacie. Mezi jeho stávající klienty patří ŠKODA AUTO, innogy, ROSSMANN, MSD, NIVEA, Eucerin nebo Hero Czech.

Michal počítá s větším zapojením do projektů Etnetera Group a tím i posílením společného portfolia díky stávajícím i novým kompetencím ve skupině.

Zapojení nových technologií do marketingové komunikace pro nás bylo a je klíčovou výhodou nejen na českém trhu. Umíme pracovat s novými nástroji využívající strojové učení, augmentovanou realitu nebo virtuální realitu. Dále také tvoříme systémy pro digitální vzdělávání. ” říká Michal Bubeníček. “Zároveň posilujeme kompetenci kreativní strategie, která hraje čím dál větší roli v komunikaci, vzhledem k přehlcenosti informační sféry kolem nás, dodává.

Kromě toho plánuje Michal Bubeníček pokračovat mimo jiné ve spolupráci s agenturním týmem v Sydney, kde úspěšně realizoval několik projektů a kde stále vidí nové zajímavé příležitosti.

 

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0