Michal Bubeníček novým CEO agentury Etnetera Motion

DomůLidé

Michal Bubeníček novým CEO agentury Etnetera Motion

Michal Bubeníček se stal novým CEO kreativní agentury Etnetera Motion.

Elon Musk: Modrá ikonka se na Twitter vrátí asi příští týden
Avast loni utržil skoro 900 milionů dolarů, tržby mu stouply o více než 2 %
Více než třetina Čechů používá Netflix, sdílí účty i soukromá hesla
ESET: V Česku detekujeme 500 napadených poštovních serverů

Novým CEO kreativní agentury Etnetera Motion se od března 2022 stává Michal Bubeníček. Ten doposud v Motion působil na pozici Strategy directora.

Po osmi letech tak střídá Václava Peterku, který přechází na novou pozici v Etnetera Group.

“Úspěšný tandem Michala a Václava vybudoval z Etnetera Motion druhou největší firmu v naší skupině. Ta se stala ambasadorem strategické digitální komunikace pro významné brandy na českém trhu. Jsem rád, že další cestu Motion dokážeme ve skupině ještě více podpořit naším technologickým know-how a tím ji na trhu dál výrazněji diferencovat,” říká Martin Palička, CEO Etnetera Group a dodává: “ Zkušenosti Václava Peterky z dlouholetého vedení Etnetera Motion jsou velmi cenné. Proto jsem rád, že brzy budeme moci oznámit jeho start ve vedení nové byznysové kompetence v Etnetera Group.”

Nová role CEO

Michal Bubeníček mění přístup k vedení společnosti a bude se více zapojovat do klíčových projektů nejen jako CEO, ale i jako kreativní stratég.  Jeho cílem je udržet propojení CEO agendy s rozvojem služeb a klientů. Nový pohled začíná implementovat i prvními dílčími změnami ve struktuře firmy: zužuje management tým a do jednoho týmu spojuje kreativce s designéry.

Klientské portfolio

Ve svém klientském portfoliu má Etnetera Motion silné vertikály v podobě automotive, FMCG a aktuálne posiluje i segment farmacie. Mezi jeho stávající klienty patří ŠKODA AUTO, innogy, ROSSMANN, MSD, NIVEA, Eucerin nebo Hero Czech.

Michal počítá s větším zapojením do projektů Etnetera Group a tím i posílením společného portfolia díky stávajícím i novým kompetencím ve skupině.

Zapojení nových technologií do marketingové komunikace pro nás bylo a je klíčovou výhodou nejen na českém trhu. Umíme pracovat s novými nástroji využívající strojové učení, augmentovanou realitu nebo virtuální realitu. Dále také tvoříme systémy pro digitální vzdělávání. ” říká Michal Bubeníček. “Zároveň posilujeme kompetenci kreativní strategie, která hraje čím dál větší roli v komunikaci, vzhledem k přehlcenosti informační sféry kolem nás, dodává.

Kromě toho plánuje Michal Bubeníček pokračovat mimo jiné ve spolupráci s agenturním týmem v Sydney, kde úspěšně realizoval několik projektů a kde stále vidí nové zajímavé příležitosti.

 

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0