WhatsApp přidal nákupní tlačítko přímo do firemních chatů

DomůSoftware

WhatsApp přidal nákupní tlačítko přímo do firemních chatů

Firmy umají po možnosti komunikovat na WhatsAppu se zákazníky další obchodní nástroj. Nyní jim přímo v rámci vzájemné konverzace mohou prodat své zboží přes nákupní tlačítko.

Nová firma BeHive Data si posvítí na datový nepořádek ve firmách
Cisco: Polovina firem musela v pandemii inovovat IT, Wi-Fi 6 už používá 20 procent z nich
ESET: Necelá polovina zaměstnanců se k firemním datům připojuje bezpečně přes VPN
TikTok má v Česku skoro 2 miliony uživatelů. Začal zajímat i firmy

WhatsApp přidal nákupní tlačítko přímo do chatu firemních uživatelů, čímž posiluje své snahy o monetizaci služby a posílení v oblasti e-commerce.

Dedikované nákupní tlačítko, tzv. „Shopping Button“ se objeví v horní liště konverzace uživatele provozujícího nějaký podnik nebo živnost (tj. s „byznys účtem“). Stačí na něj kliknout a nabídne vám, co si u něj můžete pořídit.

Pokračuje tím trend, se kterým přichází vlastník po již dříve uvedených funkcích Facebook Shop a Instagram Shop. WhatsApp používá po celém světě na 2 miliardy uživatelů. Usnadnění jejich nákupního procesu pak může odstranit významnou bariéru, která stojí v cestě velkým prodejům v social e-commerce.

WhatsApp má nejsilnější pozici v Asii. I z toho důvodu je nyní dostupná možnost transferu peněz v rámci WhatsAppu prvně právě na indickém trhu.

V tuto chvíli jde v systému o vzájemné posílání peněz mezi sebou, ale rozšíření na placení zboží v rámci aplikace je nasnadě.

 

Zdroj: WhatsApp news, media

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0