Firmy umají po možnosti komunikovat na WhatsAppu se zákazníky další obchodní nástroj. Nyní jim přímo v rámci vzájemné konverzace mohou prodat své zboží přes nákupní tlačítko.
WhatsApp přidal nákupní tlačítko přímo do chatu firemních uživatelů, čímž posiluje své snahy o monetizaci služby a posílení v oblasti e-commerce.
Dedikované nákupní tlačítko, tzv. „Shopping Button“ se objeví v horní liště konverzace uživatele provozujícího nějaký podnik nebo živnost (tj. s „byznys účtem“). Stačí na něj kliknout a nabídne vám, co si u něj můžete pořídit.
Pokračuje tím trend, se kterým přichází vlastník po již dříve uvedených funkcích Facebook Shop a Instagram Shop. WhatsApp používá po celém světě na 2 miliardy uživatelů. Usnadnění jejich nákupního procesu pak může odstranit významnou bariéru, která stojí v cestě velkým prodejům v social e-commerce.
WhatsApp má nejsilnější pozici v Asii. I z toho důvodu je nyní dostupná možnost transferu peněz v rámci WhatsAppu prvně právě na indickém trhu.
V tuto chvíli jde v systému o vzájemné posílání peněz mezi sebou, ale rozšíření na placení zboží v rámci aplikace je nasnadě.
Zdroj: WhatsApp news, media
KOMENTÁŘE