Zásilkovna bude mít Z-BOXy u Tesco prodejen

DomůByznys

Zásilkovna bude mít Z-BOXy u Tesco prodejen

Zásilkovna bude instalovat své Z-BOXy u prodejen společnosti Tesco.

Lenovo: čistý zisk rostl o 62 % na rekordních 640 milionů USD
Spotify chce konkurovat Clubhousu akvizicí aplikace Locker Room
BenQ a Zoom uvádí videokonferenční displeje do zasedaček
PFC oznamuje investici do polského srovnávače pojištění Mubi

Zásilkovna zahájila spolupráci s maloobchodním prodejcem Tesco. V první fázi spolupráce umístí svá ekologická bezdotyková samoobslužná výdejní místa Z-BOXy u 9 prodejen a postupně se počet instalací rozšíří na 100 provozoven Tesco po celé České republice.

Prodejny, kde budou Z-BOXy umístěné jsou vybírány tak, aby vhodně doplnily již fungující síť Z-BOXů a výdejních míst Zásilkovny. V současné době provozuje Zásilkovna v ČR téměř 2 100 Z-BOXů.

„Mám radost ze spolupráce s jedním z nejvýznamnějších obchodních řetězců u nás, společností Tesco, která pokrývá svojí prodejní sítí celou Českou republiku. Víme, že Z-BOXy jsou u prodejen velmi využívané. Zákazníci oceňují, že mohou spojit nákup potravin s vyzvednutím zboží, které si objednali na internetu. Ovládání Z-BOXů je pro ně velmi jednoduché. Navíc jsou tato samoobslužná výdejní místa díky solárním panelům nenáročná na energii, a proto mohou stát prakticky kdekoliv,“ říká Michaela Machovcová, obchodní ředitelka pro rozvoj sítě Z-BOXů.

„Neustále pracujeme na tom, abychom zákazníkům nabídli zákaznický zážitek v prostředí moderního obchodu postaveného nejen na širokém sortimentem potravin a dalšího zboží, ale také řadě doprovodných služeb, které přispívají ke komfortnímu nakupování. Jsme rádi, že na těchto principech stojí i tato partnerská služba, a věříme, že spolupráci se Zásilkovnou naši zákazníci ocení a Z-BOXy budou u prodejen Tesco zákazníci využívat,“ říká Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku s tím, že v současnosti společnost napříč ČR provozuje 185 kamenných prodejen i vlastní e-shop Tesco Online nákupy, který dnes k nákupu potravin využívá na 2,7 milionů domácností.

Zásilkovna začala s instalací Z-BOXů v roce 2020. Od té doby bylo do Z-BOXů doručeno téměř 3 000 000 zásilek. V České republice je pro zákazníky dostupných téměř 2 100 Z-BOXů, na Slovenku 500 a v Maďarsku 90. Oblíbené jsou díky svému jednoduchému ovládání přes aplikaci Zásilkovna a také kvůli tomu, že si lidé svou zásilku mohou vyzvednout kdykoliv a nejsou závislí na otevíracích hodinách klasického kamenného výdejního místa. Jakmile řidič doručí zásilku do Z-BOXu, obdrží zákazník informační e-mail, SMS zprávu a notifikaci do aplikace Zásilkovna. Od této chvíle si zákazník může své zboží vyzvednout.

K obsluze stačí mít v chytrém telefonu nainstalovanou aplikaci Zásilkovna a zapnuté Bluetooth. Při příchodu k Z-BOXu se aplikace pomocí Bluetooth sama automaticky spáruje a otevře schránku s danou zásilkou. Cena za doručení do Z-BOXu je stejná, jako na jiné výdejní místo.

Z-BOXy je v současné době možné vidět v nákupních centrech, na parkovištích, náměstích, nebo autobusových zastávkách. Stojí například v areálu jaderných elektráren Temelín a Dukovany, v nemocnicích Bulovka, Vinohrady, Mladá Boleslav a Šumperk, před VŠE v Praze nebo Univerzitou v Hradci Králové. Instalace Z-BOXů se podařilo domluvit s dalšími významnými partnery – například s největším vlastníkem tuzemských nemovitostí CPI Property Group anebo s jednou z největších developerských skupin FINEP HOLDING.


Zásilkovna je ryze český franšízový logisticko-technologický projekt Simony Kijonkové, který vznikl v roce 2010. Od té doby se vypracoval mezi nejúspěšnější společnosti v Česku, které poskytují komplexní logistické služby pro internetové obchody. Zásilkovna je součástí 14 společností holdingu Packeta, který působí v 8 zemích, do 33 zemí doručuje. Holding řídí Simona Kijonková. Zásilkovna provozuje také úspěšnou službu Mezi námi pro doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Packeta má aktuálně více než 10 000 vlastních výdejních míst (v ČR je to více než 4 200 VM), téměř 92 000 partnerských výdejních míst a spolupracuje s více než 30 000 e-shopy. Obrat skupiny byl v roce 2021 4,9 miliardy korun, počet přepravených zásilek 73,2 milionů kusů.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0