Zásilkovna spouští technologii pro doručování do kufrů aut

DomůByznys

Zásilkovna spouští technologii pro doručování do kufrů aut

Zásilkovna 1. července spustila službu vlastního doručování na adresu s názvem Zásilkovna domů a nyní nabídne svým zákazníkům dalš

Do Česka přichází Trendyol. Turecké internetové tržiště patřící Číňanům nasadí agresivně nízké ceny
Český cloud hotelový systém Mews investicí 110 milionu USD atakuje valuaci 1,2 miliardy
Dáme jídlo je nově foodora a mění aplikaci
Obrat Aukra za 2021 činí 175 milionů korun, proběhly transakce za 3,3 miliardy

Zásilkovna 1. července spustila službu vlastního doručování na adresu s názvem Zásilkovna domů a nyní nabídne svým zákazníkům další novou službu – doručování zásilek do kufru zaparkovaného vozidla.

Službu vyvinula ve spolupráci se společností Škoda Auto. Cena za doručení do vozu je stejná jako za doručení na adresu – pro internetové obchody začíná na 79 Kč bez DPH, pro zasílání mezi fyzickými osobami stojí 115 Kč včetně DPH.

„Zásilkovna spuštěním služby doručení do kufru plní svůj další svůj slib a pro své zákazníky zvyšuje komfort doručení zásilky. Technologické řešení jsme vyvíjeli a testovali několik měsíců ve spolupráci se ŠKODA AUTO a nyní můžeme našim zákazníkům nabídnout další způsob, jak si zásilku nechat doručit. Potvrzujeme tím v praxi naši filozofii přinášet klientům stále nové a unikátní produkty a služby, které mění logistický trh. Zásilkovna chce být technologickým lídrem ve svém oboru, a proto rádi zkoušíme nové technologie jako první. Doručení do kufru auta je po doručení do Z-BOXů dalším způsobem využití Internet of things v logistice,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta.

Jak služba funguje?

Při objednávání přes web nebo mobilní aplikaci si zákazník nejprve objedná zásilku na adresu a poté ji může přesměrovat do svého vozu ŠKODA pomocí jednoduchého elektronického formuláře. Ten obdrží prostřednictvím odkazu ve standardním notifikačním e-mailu ve chvíli, kdy Zásilkovna převezme zásilku fyzicky do přepravy. Ve formuláři zvolí zákazník časový rámec a přibližnou adresu, kde bude vozidlo parkovat a následně vše potvrdí přihlášením do svého ŠKODA Connect účtu. Řidič Zásilkovny pak může v daný čas zaslat jeho vozu dotaz na přesnou polohu a ve chvíli, kdy dorazí do bezprostřední blízkosti, ověřené technologií GPS, požádá o odemčení pro doručení zásilky.

Řidič lokalizuje a odemkne vůz pomocí aplikace ze svého telefonu. Během samotného doručení není potřeba žádné interakce mezi zákazníkem a řidičem. Vůz může odemknout pouze jednou v zákazníkem schváleném časovém okně a vozidlo opouští teprve ve chvíli, kdy je zcela uzamčené. Jednotlivé objednávky a jejich stav dodání může zákazník sledovat prostřednictvím aplikace MyŠKODA.

Významným benefitem nové služby doručení do kufru pro koncového zákazníka je také široká síť více než 5 400 výdejních míst Zásilkovny. V případě, že zásilku nebude možné do kufru automobilu doručit, uloží řidič zásilku na nejbližším vhodném výdejním místě a zákazník tak má pořád možnost vyzvednout si zásilku ještě tentýž den.

Dostupnost pro modely rokem 2019 počínaje

Služba Zásilkovna do auta je k dispozici pro všechny vozy značky ŠKODA vyrobené od ledna 2019 a vybavené balíčkem Care Connect: Vzdálený přístup, s výjimkou vozů ENYAQ iV, KAMIQ a SCALA, u nichž bude služba dostupná později. V rámci tohoto balíčku je nutné, aby měl zákazník aktivovánu funkci „Vzdálené zamykání/odemykání vozu“.

Doručení do kufru automobilu probíhá zatím v pilotním režimu a je možné v Praze a přilehlém okolí. Vozidlo musí být zaparkované na veřejně dostupném místě a nesmí být skryté před mobilním signálem (například v podzemní garáži), aby jej bylo možné odemknout.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 1