Online nákupy na internetu vzrostly o 58 procent, nejvíce rostou u mobilů

DomůByznys

Online nákupy na internetu vzrostly o 58 procent, nejvíce rostou u mobilů

Analýza Salesforce ukázala, že nákupy na internetu v prvním čtvrtletí 2021 meziročně vzrostly o 58 procent. Nejvíce, a to o 29 % rostly nákupy přes mobilní zařízení.

Kaspersky: Nemocnice jsou v pandemii svolnější platit výpalné
Cisco: Skoro 40 procent firemních bezpečnostních technologií je zastaralých
Stalkerware roste, oproti období před pandemií dvojnásobně
„ZIP“ soubory před dokumenty Office jako nejčastější typ škodlivého souboru

Analýza Salesforce ukázala, že nákupy na internetu v prvním čtvrtletí 2021 meziročně vzrostly o 58 %. Nejvíce, a to o 29 % rostly nákupy přes mobilní zařízení.

Analytická zpráva Salesforce říká, že každoročně se v každém čtvrtletí zvyšovala maloobchodní aktivita na internetu. První výraznější nárůst užívání digitálních technologií v sektoru retailu byl v nákupním indexu Salesforce zaznamenán v prvním čtvrtletí roku 2020, což zapříčinila probíhající pandemie.

Spotřebitelé od loňského března podle společnosti přesunuli své nákupy do online prostředí, a to včetně nákupů základního zboží, jakými jsou potraviny či drogerie. Je tak zřejmé, že díky pandemii zavítalo na e-shopy velké množství nových nakupujících, kteří u online nákupů velmi pravděpodobně setrvají i do budoucna.

Salesforce uvádí, že digitální příjmy v prvním čtvrtletí meziročně vzrostly o 58 %, což zapříčinila kombinace celkového růstu online nákupů (27 %) a zvýšení objemu peněz, které nakupující při návštěvě e-shopu utratili (31 %).

„Sektor maloobchodu byl v loňském roce vystaven masivnímu přílivu nových spotřebitelů a musel se rychle adaptovat na nové služby, jako je doručení zboží až do domu, aby zajistil bezpečí svých zákazníků,” uvedl Rob Garf, viceprezident a generální ředitel Salesforce Retail.

Růst e-commerce v prvním čtvrtletí loňského roku podle něj signalizuje, že pokud se budou chtít maloobchody úspěšně udržet na trhu, budou muset i nadále zvyšovat své investice do digitálních technologií.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0