Online nákupy na internetu vzrostly o 58 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}, nejvíce rostou u mobilů

DomůByznys

Online nákupy na internetu vzrostly o 58 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}, nejvíce rostou u mobilů

Analýza Salesforce ukázala, že nákupy na internetu v prvním čtvrtletí 2021 meziročně vzrostly o 58 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}. Nejvíce, a to o 29 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762} rostly nákupy přes mobilní zařízení.

Češi podceňují kyberbezpečnost, mají slabá hesla
„ZIP“ soubory před dokumenty Office jako nejčastější typ škodlivého souboru
Kyberzločin jako nový byznys: 800 kyberútoků na jednu českou firmu za týden
Cisco: Skoro 40 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762} firemních bezpečnostních technologií je zastaralých

Analýza Salesforce ukázala, že nákupy na internetu v prvním čtvrtletí 2021 meziročně vzrostly o 58 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}. Nejvíce, a to o 29 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762} rostly nákupy přes mobilní zařízení.

Analytická zpráva Salesforce říká, že každoročně se v každém čtvrtletí zvyšovala maloobchodní aktivita na internetu. První výraznější nárůst užívání digitálních technologií v sektoru retailu byl v nákupním indexu Salesforce zaznamenán v prvním čtvrtletí roku 2020, což zapříčinila probíhající pandemie.

Spotřebitelé od loňského března podle společnosti přesunuli své nákupy do online prostředí, a to včetně nákupů základního zboží, jakými jsou potraviny či drogerie. Je tak zřejmé, že díky pandemii zavítalo na e-shopy velké množství nových nakupujících, kteří u online nákupů velmi pravděpodobně setrvají i do budoucna.

Salesforce uvádí, že digitální příjmy v prvním čtvrtletí meziročně vzrostly o 58 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}, což zapříčinila kombinace celkového růstu online nákupů (27 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}) a zvýšení objemu peněz, které nakupující při návštěvě e-shopu utratili (31 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}).

Největšího meziročního nárůstu dle průzkumu dosáhly sportovní potřeby (101 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}), domácí spotřebiče (96 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}) a luxusní kabelky (95 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}). Naopak nejmenšího meziročního růstu se dočkaly kategorie sportovních oděvů (42 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}), produktů pro domov, stravování, umění a dekoraci (40 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}).

„Sektor maloobchodu byl v loňském roce vystaven masivnímu přílivu nových spotřebitelů a musel se rychle adaptovat na nové služby, jako je doručení zboží až do domu, aby zajistil bezpečí svých zákazníků,” uvedl Rob Garf, viceprezident a generální ředitel Salesforce Retail.

Růst e-commerce v prvním čtvrtletí loňského roku podle něj signalizuje, že pokud se budou chtít maloobchody úspěšně udržet na trhu, budou muset i nadále zvyšovat své investice do digitálních technologií.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0