Zásilkovna spouští technologii pro doručování do kufrů aut

DomůByznys

Zásilkovna spouští technologii pro doručování do kufrů aut

Zásilkovna 1. července spustila službu vlastního doručování na adresu s názvem Zásilkovna domů a nyní nabídne svým zákazníkům dalš

Prezident Biden útočí na Amazon za neplacení daní v USA
Aukro zahájilo spolupráci s BaseLinker ohledně prodeje druhojakostního zboží
Češi sledují nákupní slevy více v aplikacích než v letácích
Alza.cz vylepšuje podmínky vratek pro firemní zákazníky

Zásilkovna 1. července spustila službu vlastního doručování na adresu s názvem Zásilkovna domů a nyní nabídne svým zákazníkům další novou službu – doručování zásilek do kufru zaparkovaného vozidla.

Službu vyvinula ve spolupráci se společností Škoda Auto. Cena za doručení do vozu je stejná jako za doručení na adresu – pro internetové obchody začíná na 79 Kč bez DPH, pro zasílání mezi fyzickými osobami stojí 115 Kč včetně DPH.

„Zásilkovna spuštěním služby doručení do kufru plní svůj další svůj slib a pro své zákazníky zvyšuje komfort doručení zásilky. Technologické řešení jsme vyvíjeli a testovali několik měsíců ve spolupráci se ŠKODA AUTO a nyní můžeme našim zákazníkům nabídnout další způsob, jak si zásilku nechat doručit. Potvrzujeme tím v praxi naši filozofii přinášet klientům stále nové a unikátní produkty a služby, které mění logistický trh. Zásilkovna chce být technologickým lídrem ve svém oboru, a proto rádi zkoušíme nové technologie jako první. Doručení do kufru auta je po doručení do Z-BOXů dalším způsobem využití Internet of things v logistice,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta.

Jak služba funguje?

Při objednávání přes web nebo mobilní aplikaci si zákazník nejprve objedná zásilku na adresu a poté ji může přesměrovat do svého vozu ŠKODA pomocí jednoduchého elektronického formuláře. Ten obdrží prostřednictvím odkazu ve standardním notifikačním e-mailu ve chvíli, kdy Zásilkovna převezme zásilku fyzicky do přepravy. Ve formuláři zvolí zákazník časový rámec a přibližnou adresu, kde bude vozidlo parkovat a následně vše potvrdí přihlášením do svého ŠKODA Connect účtu. Řidič Zásilkovny pak může v daný čas zaslat jeho vozu dotaz na přesnou polohu a ve chvíli, kdy dorazí do bezprostřední blízkosti, ověřené technologií GPS, požádá o odemčení pro doručení zásilky.

Řidič lokalizuje a odemkne vůz pomocí aplikace ze svého telefonu. Během samotného doručení není potřeba žádné interakce mezi zákazníkem a řidičem. Vůz může odemknout pouze jednou v zákazníkem schváleném časovém okně a vozidlo opouští teprve ve chvíli, kdy je zcela uzamčené. Jednotlivé objednávky a jejich stav dodání může zákazník sledovat prostřednictvím aplikace MyŠKODA.

Významným benefitem nové služby doručení do kufru pro koncového zákazníka je také široká síť více než 5 400 výdejních míst Zásilkovny. V případě, že zásilku nebude možné do kufru automobilu doručit, uloží řidič zásilku na nejbližším vhodném výdejním místě a zákazník tak má pořád možnost vyzvednout si zásilku ještě tentýž den.

Dostupnost pro modely rokem 2019 počínaje

Služba Zásilkovna do auta je k dispozici pro všechny vozy značky ŠKODA vyrobené od ledna 2019 a vybavené balíčkem Care Connect: Vzdálený přístup, s výjimkou vozů ENYAQ iV, KAMIQ a SCALA, u nichž bude služba dostupná později. V rámci tohoto balíčku je nutné, aby měl zákazník aktivovánu funkci „Vzdálené zamykání/odemykání vozu“.

Doručení do kufru automobilu probíhá zatím v pilotním režimu a je možné v Praze a přilehlém okolí. Vozidlo musí být zaparkované na veřejně dostupném místě a nesmí být skryté před mobilním signálem (například v podzemní garáži), aby jej bylo možné odemknout.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0