Analytický nástroj Facebook Analytics přestane být od 30. června k dispozici.
Analytický nástroj Facebook Analytics přestane být od 30. června k dispozici. Do té doby k němu budete mít standardní přístup, poté nadobro zmizí.
Sociální síť Facebook obesílá správce firemních stránek a profilů s informací o ukončení provozu službu Facebook Analytics pro měření návštěvnosti, zásahu a angažovanosti návštěvníků facebookových stránek k 30. červnu letošního roku.
Dobrá zpráva je, že už dnes Facebook nabízí další nástroje, díky kterým snadno zjistíte, jak si vaše reklamy a příspěvky vedou. Do konce června budete ve Facebook Analytics moci nahlížet do reportů, prozkoumávat přehledy a exportovat tabulky a grafy. Pokud chcete exportovat data do CSV složky a uložit si je v počítači, klikněte na symbol šipky v pravém horním rohu každé tabulky či grafu.
Facebook se k tomuto kroku rozhodl proto, že Analytics postupně ztrácely sílu a pozornost marketérů se přesunula jinam. Už dnes vám totiž výborně slouží tyto nástroje:
- Facebook Business Suite – umožňuje spravovat firemní účty na Facebooku a Instagramu, zobrazuje podrobné přehledy o publiku, obsahu a trendech
- Ads Manager – zde můžete sledovat výsledky a provádět změny všech vašich kampaní, sad reklam a reklam
- Events Manager – pomáhá nastavit a spravovat nástroje Facebooku, jako je Facebook pixel či Conversions API, a reportovat akce provedené na vašem webu, v aplikaci nebo kamenném obchodě
Facebook Analytics spustil Facebook v roce 2017. Byly k dispozici také v mobilní aplikaci a poskytovaly data i pro Instagram.
KOMENTÁŘE