Analytický nástroj Facebook Analytics v červnu skončí

DomůSoftware

Analytický nástroj Facebook Analytics v červnu skončí

Analytický nástroj Facebook Analytics přestane být od 30. června k dispozici.

Hackeři v říjnu útočili na vzdělávací a výzkumné organizace
Lokální zastoupení Gartneru, společnost KPC-Group, hlásí 6 posil do obchodu
Slevomat má Nákup na třetiny od Twista
Tržby LG v prvním čtvrtletí roku činily 325,9 miliard Kč

Analytický nástroj Facebook Analytics přestane být od 30. června k dispozici. Do té doby k němu budete mít standardní přístup, poté nadobro zmizí.

Sociální síť Facebook obesílá správce firemních stránek a profilů s informací o ukončení provozu službu Facebook Analytics pro měření návštěvnosti, zásahu a angažovanosti návštěvníků facebookových stránek k 30. červnu letošního roku.

Dobrá zpráva je, že už dnes Facebook nabízí další nástroje, díky kterým snadno zjistíte, jak si vaše reklamy a příspěvky vedou. Do konce června budete ve Facebook Analytics moci nahlížet do reportů, prozkoumávat přehledy a exportovat tabulky a grafy. Pokud chcete exportovat data do CSV složky a uložit si je v počítači, klikněte na symbol šipky v pravém horním rohu každé tabulky či grafu.

Facebook se k tomuto kroku rozhodl proto, že Analytics postupně ztrácely sílu a pozornost marketérů se přesunula jinam. Už dnes vám totiž výborně slouží tyto nástroje:

  • Facebook Business Suite – umožňuje spravovat firemní účty na Facebooku a Instagramu, zobrazuje podrobné přehledy o publiku, obsahu a trendech
  • Ads Manager – zde můžete sledovat výsledky a provádět změny všech vašich kampaní, sad reklam a reklam
  • Events Manager – pomáhá nastavit a spravovat nástroje Facebooku, jako je Facebook pixel či Conversions API, a reportovat akce provedené na vašem webu, v aplikaci nebo kamenném obchodě

Facebook Analytics spustil Facebook v roce 2017. Byly k dispozici také v mobilní aplikaci a poskytovaly data i pro Instagram.

 

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0