Proměnou prošlo zobrazování e-commerce nástrojů Facebooku, který přidává funkci obchodů Shops do skupin.
Proměnou prošlo zobrazování e-commerce nástrojů Facebooku, který přidává funkci obchodů Shops do skupin.
Facebook rozšiřuje působnost svého e-commerce nástroje. Tentokrát se na obchody mohou těšit správci a členové Facebook skupin. Přibyde sem totiž řada možností pro nakupování i objevování produktů.
Největší novinkou je záložka Shops ve skupinách. Tu najdete v navigačních možnostech a jednotlivé položky pak i v rámci samostatného panelu v kanálu příspěvků. Díky tomu Facebook na zboží více upozorní a členové komunit se k němu dostanou rychleji.
A jako bonus – každým nákupem v rámci skupiny můžete danou skupinu podpořit. Správci budou moci libovolně přidělovat finanční prostředky na související účely, inzerovat předměty obrandované logem skupiny nebo předměty, které souvisejí se zájmy skupiny.
Facebook také přidává doporučení produktů, aby členům pomohl najít relevantní položky. Postup se sice příliš neliší od standardního přidávání URL adresy do komentáře, ale nový formát usnadní procházet doporučení, která členové přidají.
Doporučené produkty se budou zobrazovat také v kartě Shops a členům skupin i v novém upozornění v hlavním feedu Facebooku.
A nakonec začal Facebook testovat nástroj Live Shopping, který je určený pro tvůrce. V něm budou moci spolupracovat se značkami a upozorňovat na oblíbené produkty. V podstatě se tak jedná o influencer marketing skrze Facebook Live.
KOMENTÁŘE