Pale Fire Capital navýšila svůj podíl v JenPráce.cz na 80 %

DomůByznys

Pale Fire Capital navýšila svůj podíl v JenPráce.cz na 80 %

Investiční skupina Pale Fire Capital navýšila svůj podíl v rámci portálu JenPráce.cz na 80 %. Návštěvnost tohoto portálu při meziročním srovnání Q1 (2021/2022) vzrostla o 140 %.

Phishing roste: Útočníci opět vyhrožují choulostivými nahrávkami, jde o podvod
Microsoft v Česku od ledna povede Violeta Luca
Domén s koncovkou .CZ je už 1 400 000
Lenovo představilo nové udržitelné přírůstky své řady Yoga

Investiční skupina Pale Fire Capital navýšila svůj podíl v rámci portálu JenPráce.cz na 80 %. Návštěvnost tohoto portálu při meziročním srovnání Q1 (2021/2022) vzrostla o 140 %.

K růstu došlo i díky tomu, že se v rámci spolupráce mezi zakladateli a investory podařilo vybudovat silnou strukturu s kompletně novým managementem.

S návštěvností portálu výrazně přes 1 milion měsíčně a téměř 900 tisíci uživateli na Facebooku (JenPráce a přidružené Práce a brigády) se projekt řadí mezi 3 největší pracovní portály v České republice. Na portále bylo v letošním prvním čtvrtletí zájemcům nabídnuto na 30 tisíc pracovních pozic, na každou z nich se v průměru dívá přes 200 uchazečů. S průměrem přes 10 uchazečů, u nejatraktivnějších pozic pak i s několika stovkami uchazečů, patří JenPráce.cz na absolutní špičku efektivity personálního marketingu.

„Od začátku je cílem naší společnosti poskytnout firmám výhodnou službu vysoké kvality. Pro naše klienty tvoříme cílené kampaně a díky vlastnímu chytrému algoritmu hledáme nejlepší způsoby, jak se dostat k těm správným uchazečům při zachování rozumných nákladů. Nejenže firmám pomáháme obsazovat volné pracovní pozice a zajišťujeme tak bezproblémový chod jejich společností, naším cílem je také pomáhat uchazečům o zaměstnání v komplikované pracovní situaci. Jsme nejoblíbenějším pracovním portálem na Facebooku,“ doplňuje Anna Kevorkyan, nová CEO pracovního portálu JenPráce.cz.

„Na portálu JenPráce.cz nás zaujalo unikátní propojení klasické personální inzerce s aktivním marketingem pozic na sociálních sítích. JenPráce.cz přináší první skutečné výkonové řešení personálního marketingu na straně jedné, na straně druhé dokáže přesně cílit na zájemce s nabídkou, která je pro ně atraktivní. O životaschopnosti projektu svědčí více než milionová návštěvnost měsíčně a absolutně největší publikum na sociálních sítích. Ve spojení s novým zkušeným managementem jsme připraveni rozvířit stojaté vody klasického personálního marketingu,“ uvedl Dušan Šenkypl, partner Pale Fire Capital.

Portál JenPráce.cz, který spustila společnost Coweo Technologies v roce 2013, se vypracoval se na dvojku na českém trhu. Nejprve nabízel jen inzerci zdarma, s rostoucím zájmem a díky spolupráci s investory z PFC spustil roku 2017 i placenou inzerci. V nabídce jsou pozice rozdělené do základních 26 oborů. Obzvláště silných výsledků s nejvyšším počtem vystavených pozic portál dosahuje v segmentech Řemeslná výroba a manuální práce, Strojírenství a automobilový průmysl a Doprava, logistika a zásobování. Z pohledu uchazečů jsou nejoblíbenější obory Marketing, reklama, média a PR, Doprava, logistika a zásobování a Služby, umění a kultura.

V reakci na uprchlickou vlnu portál umožnil personalistům označit inzerci vhodných pozic pro občany z Ukrajiny a ty lze nyní jednoduše vyfiltrovat. Další atraktivní funkce se připravují.

Přehledný a uživatelsky jednoduchý web JenPráce.cz umožňuje snadné a intuitivní vkládání inzerátů. Umožňuje i integraci s náborovými aplikacemi třetích stran. Mezi klienty patří např. personální agentury ManpowerGroup, Grafton Recruitment či Randstad HR Solution, dále společnosti Skanska, Ministerstvo vnitra, ČSOB Pojišťovna, Česká pošta a mnozí další.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 1