Počínaje 1. srpnem 2024 bude pro správné fungování konverzních a retargetingových kódů Seznamu nutné, aby obsahovaly parametr consent s hodnotou 1.
Počínaje 1. srpnem 2024 bude pro správné fungování konverzních a retargetingových kódů Seznamu nutné, aby obsahovaly parametr consent s hodnotou 1.
Skrze tento parametr inzerenti předávají Seznamu informaci, zda uživatel vyjádřil souhlas s cílenou reklamou nebo měřením konverzí.
Konverzní a retargetingové kódy Seznamu musí od 1. srpna 2024 obsahovat parametr consent a hodnotu vyjadřující souhlas uživatele s ukládáním cookies. V opačném případě naše systémy kódy nezpracují.
Aby vám měření konverzí a retargeting i nadále fungovaly tak, jak jste zvyklí, zkontrolujte si své nastavení. Jestliže kódy parametr consent s hodnotami 1 nebo 0 zatím neobsahují, bude třeba je aktualizovat. Níže zjistíte, jak na to.
Neriskujte nepřesné výsledky, raději se včas připravte
Kódy je tak třeba opatřit parametrem consent tak, aby vždy byl jejich součástí, a to s hodnotou 1 (souhlas udělen) nebo 0 (souhlas nevyjádřen či zamítnut). Připomínáme, že konverzní kódy spuštěné v případě nesouhlasu (hodnota parametru 0) využíváme anonymizovaně pro modelování konverzí. Díky němu budete mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní v Skliku a na Zboží.cz.
Pokud kód nebude obsahovat parametr s hodnotou 1, konverze se nezměří a návštěvník stránky nebude zařazen do retargetingových publik. A to ani v případě, že jste kód dosud spouštěli až po udělení souhlasu uživatelem. Tuto změnu samozřejmě zahrneme i do smluvních podmínek Skliku a Zboží.cz.
Zdroj: Seznam.cz
KOMENTÁŘE