Reklamní kódy v Skliku budou muset mít od srpna parametr consent

DomůByznys

Reklamní kódy v Skliku budou muset mít od srpna parametr consent

Počínaje 1. srpnem 2024 bude pro správné fungování konverzních a retargetingových kódů Seznamu nutné, aby obsahovaly parametr consent s hodnotou 1.

Programatická reklama snižuje výdaje na online náborovou reklamu až o 80 %
Změna pravidel YouTube: malým tvůrcům z reklamy nic nedá
Seznam.cz spouští předplatné, kde skryje reklamy
Prima končí na O2 TV, stojí za tím spor za peníze z reklamy

Počínaje 1. srpnem 2024 bude pro správné fungování konverzních a retargetingových kódů Seznamu nutné, aby obsahovaly parametr consent s hodnotou 1.

Skrze tento parametr inzerenti předávají Seznamu informaci, zda uživatel vyjádřil souhlas s cílenou reklamou nebo měřením konverzí.

Konverzní a retargetingové kódy Seznamu musí od 1. srpna 2024 obsahovat parametr consent a hodnotu vyjadřující souhlas uživatele s ukládáním cookies. V opačném případě naše systémy kódy nezpracují.

Aby vám měření konverzí a retargeting i nadále fungovaly tak, jak jste zvyklí, zkontrolujte si své nastavení. Jestliže kódy parametr consent s hodnotami 1 nebo 0 zatím neobsahují, bude třeba je aktualizovat. Níže zjistíte, jak na to.

Neriskujte nepřesné výsledky, raději se včas připravte

Kódy je tak třeba opatřit parametrem consent tak, aby vždy byl jejich součástí, a to s hodnotou 1 (souhlas udělen) nebo 0 (souhlas nevyjádřen či zamítnut). Připomínáme, že konverzní kódy spuštěné v případě nesouhlasu (hodnota parametru 0) využíváme anonymizovaně pro modelování konverzí. Díky němu budete mít přesnější přehled o výkonu vašich kampaní v Skliku a na Zboží.cz.

Pokud kód nebude obsahovat parametr s hodnotou 1, konverze se nezměří a návštěvník stránky nebude zařazen do retargetingových publik. A to ani v případě, že jste kód dosud spouštěli až po udělení souhlasu uživatelem. Tuto změnu samozřejmě zahrneme i do smluvních podmínek Skliku a Zboží.cz.

Zdroj: Seznam.cz

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0