Tech Data uzavírá novou distribuční dohodu se Suunto

DomůByznys

Tech Data uzavírá novou distribuční dohodu se Suunto

Tech Data oznámila uzavření evropské distribuční dohody se společností Suunto, dodavatelem hodinek.

Aukro spoluprací s webem Podvod na bazaru lépe ověří nakupující
Tasneem Domingo novou Inventory & Data Manager v Adform
Cisco chtělo šetřit, místo toho kupuje Acacii za 4,5 mld. dolarů
Hybridní boj: DDoS útoky na české firmy přicházejí opět z Ruska

Tech Data oznámila uzavření evropské distribuční dohody se společností Suunto, výrobcem sportovních hodinek, potápěčských chytrých hodinek a přesných měřicích přístrojů.

Tato dohoda všem evropským partnerům společnosti Tech Data zajišťuje přístup k sortimentu produktů pro fitness a venkovní sporty od společnosti Suunto a přináší příležitost je zařadit do své nabídky.

Podle nedávného průzkumu organizace IDC trh nositelné elektroniky zaznamenal v prvním čtvrtletí 2021 výrazný meziroční růst a očekává se, že mezi lety 2020 a 2025 bude složená roční míra růstu (CAGR) dosahovat hodnoty 12,9 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}. Tento růst podněcuje především stoupající zájem zákazníků o technologické produkty, které lze propojit s předními aplikacemi pro sport a volný čas třetích stran a integrovat je do nich. Společnost Tech Data rozšiřuje své portfolio specializované mobilní a spotřební elektroniky, aby našim partnerům umožnila využít tuto novou příležitost.

Luc van Huystee, viceprezident pro mobilitu a řešení spotřební elektroniky ve společnosti Tech Data, k tomu řekl: „Produkty značky Suunto pomáhají uspokojit stále silnější poptávku po dokonale navržených digitálních zařízeních, jež kombinují datovou konektivitu a integraci s předními aplikacemi specializovanými na sport a volnočasové aktivity. Těšíme se, že budeme moci rozšířit dosah společnosti Suunto za hranice její stávající zákaznické základny. K tomu nám poslouží náš rozsáhlý ekosystém špičkových obchodníků, specializované silné a početné týmy prodejců, platformy pro digitální marketing a elektronický obchod a centrální dodavatelský řetězec v rámci celého regionu.“

„Do tohoto partnerství vstupujeme s nadšením, protože společnosti Suunto skýtá příležitost zvýšit svou efektivitu a zlepšit svou schopnost plnit objednávky, což nám pomůže podpořit naše ambice dosahovat v oblasti spotřební elektroniky růstu. Nové partnerství se společností Tech Data je logickým krokem navazujícím na nedávno ohlášenou politiku nezávislosti naší mateřské společnosti Amer Sports,“ říká Heikki Norta, výkonný ředitel společnosti Suunto.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0