Securitas uvádí samoobslužnou elektronickou recepci eRecepce

Securitas uvádí samoobslužnou elektronickou recepci eRecepce

Nová služba eRecepce od bezpečnostní společnosti Securitas zjednoduší správu návštěv a sníží náklady.

Ondřej Šafář: Zaměstnanců ESETu se protiepidemická opatření dotkla jen minimálně
Čekáte na výsledek COVID testu? Prověřujte odkazy!
ESET: Nejvážnější hrozbou zůstal spyware, cílí na hesla
COVID v byznysu: 80 % zaměstnanců Vodafonu chce pracovat z domova i po krizi, firma jim vyjde vstříc

Nová služba eRecepce od bezpečnostní společnosti Securitas zjednoduší správu návštěv a sníží náklady.

Securitas ČR představila samoobslužnou elektronickou recepci, jejímž úkolem je nahradit personál tam, kde jeho přítomnost není dlouhodobě efektivní. Tzv. eRecepce zvládne zajistit například hladký chod odbavení a předregistrace návštěv, vydávání karet RFID nebo jednoduchého proškolení.

„Naše eRecepce může pomoci tam, kde se firmy potýkají s nedostatkem zaměstnanců, vysokými náklady na provoz recepce nebo chtějí z důvodu protiepidemických opatření snížit riziko nákazy. Řešení spojuje návštěvní i informační systém, a zvládne tak široké spektrum úkolů,“ říká Jan Huml, technický ředitel Securitas ČR. Jednoduché minimalistické provedení eRecepce lze designem přizpůsobit charakteru budovy či konkrétní společnosti.

Součástí kiosku jsou čtečka dokladů i podpisový tablet

K úlohám, které lze eRecepci svěřit, patří mimo jiné i čtení dokladů, evidence podpisů, tisk potvrzení či vydávání karet RFID a QR kódů. V rámci informačního systému pak zařízení zvládne seznámit návštěvníky s pravidly bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochranou (PO), a to včetně jednoduchého proškolení a bezpečnostního dotazníku. V případě potřeby lze integrovat také zobrazení plánu budovy a polohu jednotlivých kanceláří nebo zasedacích místností. Zaměstnanci pak ocení informace o aktuálních benefitech nebo stavu zaměstnaneckého konta.

Kiosek eRecepce lze uzpůsobit nejenom designem, ale i funkcemi dle požadavků zákazníka. Jeho hlavní výhodou je rychlé, samoobslužné, bezpečné a bezkontaktní odbavení osob, což s sebou nese finanční úsporu a spolehlivý nepřetržitý provoz ve dne v noci. „V případě, že má návštěvník požadavek nad rámec automatických funkcí eRecepce, může z kiosku zavolat sdílenému dispečerovi. Operátor se v takovém případě v živém náhledu zobrazí na monitoru a zajistí vše potřebné,“ doplňuje Jan Huml.

Konkrétní cena kiosku závisí na rozsahu konfigurace systémů. SECURITAS ČR nabízí též možnost financování kiosku v rámci tzv. Bezpečnostního řešení, které zahrnuje služby agentury i servis zařízení.

Základní dispozice eRecepce

  • 27“ dotyková obrazovka v rozlišení FullHD
  • LED navigace na principu semaforu
  • Čtečka QR a 2D
  • Čtečka dokladů
  • Výdej karet RFID
  • GSM komunikace

Zdroj: Securitas ČR

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 1