Češi nechtějí stát fronty, objevují platby mobilní aplikací

DomůByznys

Češi nechtějí stát fronty, objevují platby mobilní aplikací

Češi nechtějí stát fronty v obchodech. O snadný nákup s mobilní aplikací je zájem, Kaufland ho zavádí na více jak 30 prodejen.

Securitas uvádí samoobslužnou elektronickou recepci eRecepce
DameJidlo.cz: Nová služba Dáme market doručí jídlo do 30 minut
Fintech: Online sjednání hypotéky rostlo v Česku o 149 %
Cisco kupuje slovenský online nástroj Sli.do, začlení ho do Webexu

Veškeré zboží si jednoduše pomocí mobilního telefonu naskenovat, vložit ho rovnou do tašky a poté zaplatit. Inovativní způsob nakupování se v rámci pilotního projektu osvědčil a Kaufland svoji službu K-Scan přinesl na dalších více jak 30 prodejen po celé České republice.

Jde o moderní způsob, který je navíc velmi komfortní a hygienický. K nakupování vám  stačí mobil s aplikací a odbavení u expresních pokladen je navíc rychlejší,“ dodala Renata Maierl, mluvčí společnosti Kaufland, který samoobslužné nakupování zavedl během října v největších českých městech.

Přední obchodní řetězec přišel s novinkou v srpnu. K-Scan v mobilní aplikaci testoval na dvou prodejnách – v Praze na Jarově a v Olomouci. A samostatný způsob nakupování se osvědčil, lidé si na něj čím dál více zvykají. S novinkou pomáhaly v obchodech hostesky. Zákazníci si do svého mobilního telefonu stáhli aplikaci Kaufland a vytvořili si v ní digitální K-Card. Po spuštění aplikace se jim otevřela obrazovka fotoaparátu s oknem pro skenování čárových kódů. Svůj nákup pak kontrolovali v digitálním košíku, v němž se zobrazuje aktuální počet produktů.

V současné době takto nakupují už tisíce lidí, a to jen několik týdnů od spuštění. Podle našich analýz provede zákazník s mobilní aplikací v průměru tři nákupy za dva týdny,“ upřesnila mluvčí Renata Maierl, podle které je největší přednostní samoobslužného nakupování přehlednost a čas. „Hlavní výhodou je fakt, že máte nákup uložený v tašce a v expresní zóně si pouze zvolíte formu platby a můžete zamířit domů.“

Aktuálně samoobslužný nákup službou K-Scan provádí od 6 – 12 zákazníků denně ve vybraných prodejnách. Do statistky je zahrnutý nákup s ručním skenerem. Po třech měsících pilotního režimu se rovněž ukazuje se, že aplikace je vhodná pro velké nákupy – košík zákazníka s K-scan v mobilu je totiž jednou tak větší než nákup zákazníka, který nevyužívá tuto samoobslužnou technologii.

Rozšiřování  K-Scan mobilní aplikace půjde po jednotlivých vlnách. Nyní je možné takto nakoupit ve všech obchodech v Praze, Brně, Ostravě, Pardubicích, Plzni, Českých Budějovicích, Jihlavě, Karlových Varech, Kladně, Liberci, Znojmě. Od 23. listopadu pak na prodejnách v Hradci Králové nebo Zlíně, od 2. prosince v Humpolci a v Písku.

Zdroj: TZ

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0