Fameplay, původní Mall TV, bude tvořit internetové televize pro značky

DomůByznys

Fameplay, původní Mall TV, bude tvořit internetové televize pro značky

Fameplay dnes oznámila svoji proměnu na tvůrce mezinárodních internetových televizí.

Zboží.cz představuje nový ceník pro hlavní sezónu 2025
Nový Zákon o veřejných dražbách má vady, biti budou dlužníci i dražebníci
Nikon uvádí software pro dálkově ovládané fotografování NX Field verze 1.1.0
William Jalloul v představenstvu České fintechové asociace

Fameplay oznámila svoji proměnu na tvůrce mezinárodních internetových televizí.

Juraj Felix, CEO projektu Fameplay, tento přechod k novému fungování popisuje slovy: “Náš nový obchodní model bude všem, kdo naši práci sledují delší dobu, připadat přirozený. Ještě pod značkou MALL.TV jsme vytvořili internetovou televizi, která propojila původní obsah s e-commerce tržištěm, a tím jsme pro dané tržiště otevřeli nový obchodní model. Tento model jsme s obměnami aplikovali pro potřeby Českého olympijského výboru v podobě Czechteam.tv, na Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary (kviff.tv) a při stavění inovativní televize k tématu leadershipu se společností Atairu (Atairu Leadership TV). Každou z těchto platforem jsme stavěli s ohledem na jejich různé obchodní cíle. A ve všech těchto projektech dále pokračujeme. Navíc ukazují, že se naše zaměření neustále točí kolem hledání cest, jak diváky obsahu přimět ke konkrétní akci – od nákupu, přes engagement, po vlastní touhu po vzdělání či změně. Nyní se nám díky exponenciálnímu technologickému pokroku navíc otevírá jedinečná příležitost škálovat naše kompetence na další trhy.

Šíře produkčního záběru v kombinaci s novými technologiemi pomůže dostat obsah na mezinárodní trh i s lokálními rozpočty

Nová byznys strategie značky Fameplay se soustředí na zhodnocení obsahu za využití  komplexních produkčních schopností, AI technologií, decentralizované creator ekonomiky a mezinárodní distribuce obsahu. Není to jen ambice. Na palubě Fameplay fungují týmy živých přenosů, televizní produkce, hrané tvorby i animace. K optimalizaci procesu výroby a distribuce obsahu doposud otestovaly přes stovku nástrojů umělé inteligence. Výsledkem je desetinásobný nárůst výstupních formátů videa (od vertical, horizontal, long, shorts, atd.), a navýšení dosahu o stovky procent. To vše při snížení jednotkových výrobních nákladů.

S využitím umělé inteligence umíme efektivně syntetizovat řeč z textu, lokalizovat celé řady pořadů, používat klonovaný hlas pro dabing protagonistů, optimalizovat výrobu krátkých formátů a náhledových fotek videí, transformovat fotografie na mluvící avatary, nebo generovat nový obsah úplně od nuly. Vše se neustále vyvíjí a zlepšuje. Zodpovědně proto alokujeme naše kapacity, abychom v rychlé adaptaci na vývoj v produkci videa šli mezi prvními v řadě. Jde totiž o vzorec, který nám umožňuje vyrábět a šířit na globálních trzích jakýkoliv kvalitní obsah, a to s lokálními rozpočty, “ dodává Lukáš Záhoř, šéfproducent Fameplay.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 1