Počet objednávek uskutečněných prostřednictvím platformy Dáme jídlo se na Silvestra zvýšil meziročně o 112 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}.
Rozvážkové služby na online objednání se na konci roku nezastavily. Počet objednávek uskutečněných prostřednictvím platformy Dáme jídlo se na Silvestra zvýšil meziročně o 112 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}.
K tradičně silné poptávce zákazníků, kterým rozvoz pomáhá šetřit čas, se v poslední den roku 2020 přidali i ti, kteří byli v předchozích letech zvyklí navštěvovat restaurace osobně. “Večerní špička byla tentokrát výraznější než před rokem, největší zájem zákazníků jsme zaznamenali mezi 16. a 19. hodinou,” popisuje ředitel marketingu společnosti Dáme jídlo Břetislav Stromko.
Meziročně o polovinu více objednávek pak společnost Dáme jídlo přijala na Nový rok. “Prvního ledna je silná poptávka po rozvozu jídla obvyklá. Po silvestrovských oslavách zůstává mnoho lidí raději doma a místo vaření dává přednost odpočinku. Ani letos tomu nebylo jinak,” vysvětluje Stromko.
Nejžádanějším pokrmem byla v rámci rozvozu na Silvestra i na Nový rok pizza. Její podíl na celkovém počtu objednávek ale ve srovnání s předchozím rokem výrazně klesl. Citelně naopak vzrostla poptávka po jídle z kategorie fast food. Na více než dvojnásobek se zvýšil také podíl české kuchyně. Potvrdil se tak trend patrný v celém roce 2020, kdy lidé objednávali tuzemská jídla častěji než v minulosti.
Na Nový rok tak v řadě objednávek nechyběla ani tradiční čočka na kyselo s uzeným masem či sázeným vejcem a kyselou okurkou.
Oproti běžným dnům měl na Silvestra a Nový rok relativně větší podíl v objednávkách rozvoz v Praze a Brně, zastoupení regionů ale bylo rovnoměrnější než v čase vánočních svátků, kdy velká města dominovala výrazněji.
KOMENTÁŘE