Raynet rostl o 33 % na obrat 113 milionů korun, expanduje do zahraničí

DomůByznys

Raynet rostl o 33 % na obrat 113 milionů korun, expanduje do zahraničí

Ostravská společnost Raynet zaznamenala meziroční růst o více než třetinu. V loňském roce zdokonalila svou mobilní aplikaci, přidala automatizace pro zlepšení obchodních procesů a přesáhla zisk 26 milionů korun.

T-Mobilu v pololetí klesl provozní zisk o šest procent na 5,8 miliardy
O2 loni klesl zisk po zdanění o 0,7 % na 6,09 miliardy korun
Meta ztrojnásobila čtvrtletní zisk na v přepočtu 320 miliard korun
Apify zaznamenala tržby 70 milionů korun a zisk 22 milionů korun

Ostravská společnost Raynet zaznamenala meziroční růst o více než třetinu. V loňském roce zdokonalila svou mobilní aplikaci, přidala automatizace pro zlepšení obchodních procesů a přesáhla zisk 26 milionů korun.

S obratem necelých 117 milionů korun a rostoucím počtem licencí staví Raynet základy pro další inovace i expanzi do zahraničí. S expanzí jim pomohou experti ze společností Livesport nebo Smartlook, které již v minulosti dosáhly globálních úspěchů.

„Před 20 lety spousta lidí nevěřila, že se dá úspěšná firma s ambicí na expanzi postavit jinde než v Praze. Každopádně teď tady stojíme, v Ostravě a ve fázi, kdy náš zisk činí čtvrtinu našeho obratu,“ komentuje loňské úspěchy Martin Bazala, CEO společnosti Raynet.

Minulý rok dosáhl Raynet také několika významných ocenění, mezi které patří Patrioti roku nebo Kancelář roku. „Tato ocenění pro nás hodně znamenají. Utvrzují nás v tom, že to děláme dobře. Je to také způsob, jak šířit filozofii naší firemní kultury, která může být inspirací pro komunitu podnikatelů,“ doplňuje Martin Bazala.

Raynet v minulém roce uvedl na trh vylepšení mobilní aplikace, která nabízí možnost mít svá data kdekoli na dosah. Společnost aplikaci učinila více uživatelsky přívětivou a obohatila ji například o funkci skenování vizitek, rychlé poznámky nebo Face ID. Mimo zdokonalení aplikace se Raynet loni zaměřil také na automatizaci, a to například prostřednictvím automatických úkolů, nového leadu, follow-upů ke schůzce nebo upozornění na expiraci smlouvy.

Na tyto inovace má Raynet v plánu navázat službou inbox a outbox. To přinese možnost propojit e-mailový účet přímo s Raynetem, kde budou uživatelé moct e-maily rovnou přijímat i odesílat.

Rozšiřování služeb zahrne také funkci „obchodní cíle“, která umožní vyhodnocovat zobchodované objemy a další KPI. Nevyhne se také rozšíření využití umělé inteligence, kterou Raynet již aplikuje u některých svých dosavadních procesů.

Co přinese budoucnost
Dosavadní výsledky jsou pro Raynet impulsem k zahájení expanze za hranice České republiky a Slovenska. Prvním krokem k dosažení tohoto cíle bude sestavení silného expanzního týmu zahrnujícího experty z firem Livesport nebo Smartlook, které již v tomto směru zaznamenaly úspěchy. „Věříme, že se nám společně s experty, kteří mají na tomto poli cenné zkušenosti, podaří sestavit strategii pro první vlnu expanze na nové trhy. To bude představovat klíčovou roli v dosažení požadovaných výsledků,“ dodává k plánované expanzi Martin Bazala.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0