Fintech startup Lemonero, poskytovatel embedded financování pro malé a střední e-shopy, i nadále pokračuje ve strategii rozšiřovat své působení na evropském trhu a v této souvislosti obsazuje do pozice commercial ředitele Reneho Giezena.
Fintech startup Lemonero, poskytovatel embedded financování pro malé a střední e-shopy, i nadále pokračuje ve strategii rozšiřovat své působení na evropském trhu a v této souvislosti obsazuje do pozice commercial ředitele Reneho Giezena.
Ve své nové roli se Rene Giezen bude věnovat právě zahraničním aktivitám společnosti, souvisejícím obchodním strategiím a navazování klíčových partnerství.
Rene Giezen započal svou kariéru jako oblastní manažer ve společnosti Tempo-Team, kde se věnoval řízení prodejního týmu odborníků a rovněž i oblastnímu marketingu. Své manažerské zkušenosti však v průběhu času rozšiřoval v několika dalších společnostech, jako je například ICT Group, Ingenico ePayments nebo ACI Worldwide, přičemž se nadále specializoval na obchodní záležitosti, prodejní strategie, jejich plnění a navazování nových perspektivních vztahů nejen s klienty, ale také na úrovni vyššího managementu a představenstva společností.
Do Lemonera přichází Rene Giezen jako nový obchodní ředitel pro zahraniční trh zúročit svou bohatou praxi a pomoci firmě v jejím dalším postupu Evropou, zejména nově otevřeným Holandskem, kam společnost expandovala v listopadu minulého roku. Na starost bude mít komplexní obchodní strategii, dohled nad digitálním marketingem, navazování partnerství a celkovou organizaci i rozvoj obchodu.
“Jsem velice rád, že se mohu připojit k Lemonero týmu. Společnost má skvělý obchodní model a talentované lidi, díky kterým má šanci proměnit odvětví půjček a FinTech služeb pro malé a střední evropské obchodníky. Zájem o embedded financování roste a společnost Lemonero disponuje oceňovanými řešeními. Díky tomu jsem přesvědčen, že máme výbornou výchozí pozici pro rozšíření působnosti dále do Evropy. Našim klientům a partnerům tak umožníme přinést růstový kapitál na nedostatečně financovaný e-commerce trh malých a středních podniků snadným, pohodlným a nákladově efektivním způsobem,” říká Rene Giezen, nový commercial ředitel společnosti Lemonero.
“Evropský trh představuje pro Lemonero velkou příležitost, a proto se chceme v letošním roce soustředit zejména na naše působení v zahraničí. Rene Giezen v roli nového obchodního ředitele nás tedy opravdu těší a věříme, že nám jeho bohaté zkušenosti z této oblasti pomohou na cestě k dalšímu rozvoji,” komentuje novou spolupráci Jan Laštůvka, CEO a zakladatel společnosti Lemonero.
KOMENTÁŘE