Zohar Weitz novou viceprezidentkou pro nefiremní zákazníky Vodafone

DomůLidé

Zohar Weitz novou viceprezidentkou pro nefiremní zákazníky Vodafone

Po třech letech odešel z pozice viceprezidenta pro nefiremní zákazníky Quique Vivas a na jeho místo přichází Izraelka Zohar Weitz.

Amazon chce levné či bezplatné volání v USA pro předplatilete
Global PC Risk Report 2020: 15 procent firemních počítačů je vystaveno riziku infekce malwarem
O2 přináší novou aplikaci pro televizory Samsung
Rok 2020 akceleroval potřebu digitalizace

Po třech letech odešel z pozice viceprezidenta pro nefiremní zákazníky Quique Vivas a na jeho místo přichází Izraelka Zohar Weitz, která doposud působila v londýnském sídle Vodafonu jako obchodní ředitelka pro Evropu, Turecko a Egypt. Zůstává tak jedinou cizinkou ve vedení společnosti.

Quique Vivas, který přišel do českého Vodafonu v roce 2018 z centrály v Londýně, mění své působení a stěhuje se v rámci skupiny do Řecka. Quique sehrál zásadní roli při spojování Vodafonu s UPC. Vedl také řadu klíčových kampaní, včetně spuštění neomezených dat a Vodafone TV.

Zohar Weitz

Nová viceprezidentka pro nefiremní zákazníky Zohar Weitz, která přebírá jeho agendu, nastoupila do Vodafonu v roce 2012. Naposledy působila jako obchodní ředitelka pro evropský trh včetně Turecka a Egypta.

Řídila tzv. „always on“ strategii digitálního marketingu napříč skupinou Vodafone, která se zaměřuje na nepřetržitý proud komunikace se zákazníkem. Nastartovala globální transformační program zaměřený na digitální „Customer Value Management“, neboli systém řízení zákaznické hodnoty. Ten pomáhá určovat, co je pro zákazníky v procesu nákupu důležité. Před nástupem do Vodafonu pracovala 14 let v Izraeli pro řadu organizací a firem v telekomunikačním sektoru.

Už ve své předchozí roli ve Vodafonu jsem byla s Českou republikou v kontaktu, takže jsem mohla poznat některé kolegy, ale také místní kulturu,“ říká Zohar. A dodává: „V práci je pro mě důležitý pozitivní přístup a spolupráce lidí napříč celou firmou. Těším se, že budu u toho, jak tempo digitalizace české společnosti roste a my pomůžeme zajistit, že z výhod digitalizace bude moci čerpat každý.“

V roli viceprezidentky bude Zohar zodpovídat za prodej služeb nefiremním zákazníkům, tedy všem, kteří mají své smlouvy a služby u Vodafonu vedené na své rodné číslo nebo mají předplacené karty. Povede tým téměř 500 lidí, kteří se starají například o zákazníky v prodejnách, patří sem i celý marketing Vodafonu, tým lidí, který připravuje reklamní kampaně nejen do televize, služba Vodafone TV, digitální kanály, weby, e-shopy.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0