Avast loni utržil skoro 900 milionů dolarů, tržby mu stouply o více než 2 %

DomůByznys

Avast loni utržil skoro 900 milionů dolarů, tržby mu stouply o více než 2 %

Antivirová globální jednička Avast loni utržila skoro 900 milionů dolarů, tržby firmy meziročně stouply o více než 2 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}.

Český start-up Mews kupuje Hotel Perfect a rozšiřuje se v Británii
Ondřej Říha: Využití a budoucnost bankovní identity
Více než třetina Čechů používá Netflix, sdílí účty i soukromá hesla
Konec manuální kontroly tisku. Canon detekuje chyby v QR kódech

Antivirová globální jednička Avast loni utržila skoro 900 milionů dolarů, tržby firmy meziročně stouply o více než 2 . Firma to oznámila ve svém globálním reportu za loňský fiskální rok.

Tržby společnosti v roce 2020 vzrostly o 2,3 % na 892,9 milionu dolarů při fakturaci 922 milionů dolarů. Zisk před započtením úroků, daní a odpisů (EBITDA) vzrostl o 2,6 % na 495,5 milionu dolarů. Firma bude vyplácet celkovou dividendu ve výši 16 centů za akcii.

„Skupina Avast předvedla další rok silného organického růstu, vysoké úrovně ziskovosti a generování cash flow. Upravené tržby skupiny dosáhly 892,9 mil. USD, přičemž organický růst činil 7,9 procent, což bylo dáno dvojciferným růstem v segmentu Consumer Direct Desktop,“ zhodnotil výsledky společnosti výkonný ředitel Avastu Ondřej Vlček a dodává, že „v roce 2021 očekáváme organický růst tržeb v rozmezí od 6 do 8 procent podpořený silným nárůstem fakturace v předchozím roce.“

Avast také hlásí nárůst platících desktopových zákazníků, a to o 7,9 % na 13,6 milionů. Firma se odklonila od modenulu Pay-Per-Instal (PPI) a zaměřila se zejména na uživatele s organickými instalacemi, a nadále expandovala také na zahraniční trhy.

„Společnost úspěšně pokračuje ve své strategii globálního růstu, počty zákazníků se zvýšily jak na zavedených trzích, tak v zemích s nižší mírou penetrace: USA o 6 %, Itálie o 13 %2}, Mexiko o 33 %}, Brazílie o 19 % a Rusko o 6 %,“ upřesnila firma v tiskovém prohlášení.

Z hlediska produktové nabídky bylo podle Avastu úspěšné spuštění Avast Smart Life pro 5G, které je součástí řešení pro chytrou domácnost a také spuštění produktů na ochranu soukromí a identity. Zejména jde o produkt BreachGuard, který šel na americký trh v polovině loňského roku a následně ho firma nabídla i v Evropě.

Kromě výrazných obchodních výsledků se společnost realizovala v podpoře celospolečensky významných aktivit. Darovala 25 milionů dolarů na boj proti Covid 19 a další 4 miliony USD na charitativní projekty prostřednictvím své nadace Avast Foundation.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 1