Avast loni utržil skoro 900 milionů dolarů, tržby mu stouply o více než 2 %

DomůByznys

Avast loni utržil skoro 900 milionů dolarů, tržby mu stouply o více než 2 %

Antivirová globální jednička Avast loni utržila skoro 900 milionů dolarů, tržby firmy meziročně stouply o více než 2 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}.

Radek Šilhánek bude zodpovědný za cloud implementace Adastry
Huawei představuje nový tablet MatePad 11
Edge řešení Dell rozšiřují IT kapacity mimo datové centrum
Bondster umožní investici do úvěrů zajištěných bitcoiny

Antivirová globální jednička Avast loni utržila skoro 900 milionů dolarů, tržby firmy meziročně stouply o více než 2 . Firma to oznámila ve svém globálním reportu za loňský fiskální rok.

Tržby společnosti v roce 2020 vzrostly o 2,3 % na 892,9 milionu dolarů při fakturaci 922 milionů dolarů. Zisk před započtením úroků, daní a odpisů (EBITDA) vzrostl o 2,6 % na 495,5 milionu dolarů. Firma bude vyplácet celkovou dividendu ve výši 16 centů za akcii.

„Skupina Avast předvedla další rok silného organického růstu, vysoké úrovně ziskovosti a generování cash flow. Upravené tržby skupiny dosáhly 892,9 mil. USD, přičemž organický růst činil 7,9 procent, což bylo dáno dvojciferným růstem v segmentu Consumer Direct Desktop,“ zhodnotil výsledky společnosti výkonný ředitel Avastu Ondřej Vlček a dodává, že „v roce 2021 očekáváme organický růst tržeb v rozmezí od 6 do 8 procent podpořený silným nárůstem fakturace v předchozím roce.“

Avast také hlásí nárůst platících desktopových zákazníků, a to o 7,9 % na 13,6 milionů. Firma se odklonila od modenulu Pay-Per-Instal (PPI) a zaměřila se zejména na uživatele s organickými instalacemi, a nadále expandovala také na zahraniční trhy.

„Společnost úspěšně pokračuje ve své strategii globálního růstu, počty zákazníků se zvýšily jak na zavedených trzích, tak v zemích s nižší mírou penetrace: USA o 6 %, Itálie o 13 %2}, Mexiko o 33 %}, Brazílie o 19 % a Rusko o 6 %,“ upřesnila firma v tiskovém prohlášení.

Z hlediska produktové nabídky bylo podle Avastu úspěšné spuštění Avast Smart Life pro 5G, které je součástí řešení pro chytrou domácnost a také spuštění produktů na ochranu soukromí a identity. Zejména jde o produkt BreachGuard, který šel na americký trh v polovině loňského roku a následně ho firma nabídla i v Evropě.

Kromě výrazných obchodních výsledků se společnost realizovala v podpoře celospolečensky významných aktivit. Darovala 25 milionů dolarů na boj proti Covid 19 a další 4 miliony USD na charitativní projekty prostřednictvím své nadace Avast Foundation.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 1