Marketingovým ředitelem Alza.cz se od srpna stává Marek Dvořák. Top management firmy se zároveň rozšiřuje o Juraje Bónu, který nastupuje na pozici ředitele Alza pro Firmy.
Marketingovým ředitelem Alza.cz se od srpna stává Marek Dvořák. Top management firmy se zároveň rozšiřuje o Juraje Bónu, který nastupuje na pozici ředitele Alza pro Firmy.
Tým nejvyššího vedení e-shopu Alza.cz se od srpna rozšiřuje o dva zkušené manažery. Marek Dvořák se stává marketingovým ředitelem a Juraj Bóna ředitelem pro firemní zákazníky.
Marek do Alzy přichází z japonského pivovarnického holdingu Asahi a přináší více než patnáctiletou marketingovou zkušenost se strategickým budováním silných spotřebitelských značek, jako je například Pilsner Urquell, na českém trhu i v zahraničí.
Juraj nastupuje do Alza.cz jako ředitel segmentu „Alza pro Firmy“ po téměř dvaceti letech strávených v telekomunikacích pod vlajkou T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, kde působil na různých odděleních, od financí přes obchod až po marketing. Naposledy zde pracoval jako Chief Country Officer pro ČR. Ve své nové roli povede klíčový segment firemních zákazníků napříč všemi trhy, na kterých Alza působí.
Oba nově jmenovaní ředitelé budou podřízení přímo představenstvu společnosti. „V představenstvu se na spolupráci s Markem a Jurajem velice těšíme. Věříme, že jejich zkušenosti z velkých nadnárodních firem budou cenným vkladem do dalšího růstu Alzy jak v zahraničí, tak na domácích trzích ČR a SR. V nových rolích jim přeji mnoho úspěchů a spokojených zákazníků,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.
„Alza je velmi dobře promazaná byznysová mašina, která chrlí jeden skvělý produkt za druhým jako například Alzaboxy nebo Marketplace. I proto bude naší prioritou přivést k těmto produktům co nejvíce nových zákazníků nejen na stávajících, ale i nových trzích“, říká Marek Dvořák.
„Za příležitost vést segment Alza pro Firmy jsem velice rád. Věřím, že v B2B segmentu máme hodně prostoru pro další růst, a to nejen prostřednictvím skvělých nabídek a širokého portfolia produktů, ale také komfortních řešení pro automatizaci online nákupů B2B zákazníků,“ říká Juraj Bóna.
KOMENTÁŘE