Media Club příští rok zdraží TV reklamu o 18 až 22 %

DomůByznys

Media Club příští rok zdraží TV reklamu o 18 až 22 %

Obchodní zastupitelství Media Club, které mimo jiné zastupuje TV Prima, v příštím roce zvýší ceny televizní reklamy o 18 až 22 procent. Cena reklamy v rádiích stoupne o pět procent a v on-line médiích o osm až deset procent.

Magenta TV od T-Mobile uvede nové sportovní kanály
Apple v USA slibuje 20.000 pracovních míst a investice půl bilionu USD
Česká distribuce Amazonu před Vánoci odbavuje dvojnásob zásilek
Tržby Xeroxu v roce 2020 klesly o 22 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}

Obchodní zastupitelství Media Club, které mimo jiné zastupuje TV Prima, v příštím roce zvýší ceny televizní reklamy o 18 až 22 procent. Cena reklamy v rádiích stoupne o pět procent a v on-line médiích o osm až deset procent.

Media Club to oznámil v tiskové zprávě. Konkurenční televizní skupina Nova podle serveru Mediaguru příští rok zdraží v průměru o 22 procent. Zvýšení cen očekává i zastupitelství tematických stanic Atmedia.

Televizní stanice, které Media Club zastupuje, mají podíl na sledovanosti 34 procent a rádia mají celkovou poslechovost 45 procent. Dokáže oslovit přes 6,9 milionu reálných uživatelů na webech a osm milionů uživatelů na sociálních sítích. V roce 2025 se plánuje zastupitelství orientovat na lepší cílení kampaní, s ohledem na cílové skupiny klientů, a tím zvýšení jejich efektivity.

„Po loňském propojení s Impression Media letos rozšiřujeme portfolio o dva nové připravované televizní kanály ze skupiny Prima a tři rádiové značky. Novinkou je také audiovizuální mediální služba na vyžádání – video knihovna Prima play, která umožňuje mediálním domům a provozovatelům webů doplnit jejich obsah o odkaz na službu Primy, která obsahuje poutavá videa napříč různými žánry a oblastmi,“ uvedl komerční ředitel skupiny Prima Vladimír Pořízek.

Pro rok 2025 je nadále strategickou cílovou skupinou pro TV dospělý ve věku 18 až 69 let. Klienti si budou moci pro plánování svých kampaní vybrat až z 23 cílových skupin. Rozložení jednotlivých kanálů optimalizuje Media Club podle aktuální výkonnosti zastupovaných kanálů a poptávky. Vedle zvýšení základních cen Media Club zvyšuje i stopážový koeficient u delších spotů i sezonní koeficienty v měsících, kdy je vyprodáno.

Zdroj: Ceskenoviny.cz

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0