Pilulka Lékárny a.s. dosáhla za první pololetí rekordních tržeb ve výši 1,2 mld. korun při meziročním růstu o 45 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}.
Společnost Pilulka Lékárny a.s. dosáhla za první pololetí rekordních tržeb ve výši 1,2 mld. korun při meziročním růstu o 45 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}.
Franšízová síť lékáren Pilulka pak k tržbám přidala dalších 600 mil. korun na celkových 1,8 mld. korun. Největší měrou se na tržbách skupiny podílel český online kanál s meziročním růstem o 76 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}.
“Jedná se o nejlepší výsledky v historii společnosti. Přestože jaro 2020 bylo tržbami i ziskem rekordní, udrželi jsme většinu loňských zákazníků, přivedli nové a významně rostli ve většině ukazatelů, “ komentuje výsledky David Staněk, CFO skupiny Pilulka.
“V současné době přestavujeme všechny naše sklady, což řízeně ovlivní tržby v letních měsících, které jsou obecně nejslabší v roce. Navyšujeme kapacity našich stávajících skladů v Praze, Bratislavě a Bukurešti. Zároveň jsme začali práce na otevření druhého centrálního skladu v České republice s cílem zvýšit kapacitu ve špičkách až na 100 tisíc expedovaných položek za den,“ dodává Martin Kasa, spolumajitel Pilulky.
Pilulka je technologická společnost, která působí na českém, slovenském a rumunském trhu od roku 2013. Společnost založili bratři Kasové, kteří patří mezi zakladatele české ecommerce scény. Pilulka je nejen provozovatelem sítě kamenných lékáren a největší zásilkové lékárny v České republice a na Slovensku s přibližně 2 miliony zákazníků, ale především technologickou společností působící na zdravotnickém trhu.
Nad rámec těchto potřeb zákazníků Pilulka buduje platformu, která propojuje zákazníky, výrobce, distributory, služby, logistiku a veškeré informace, které se kolem tohoto odvětví točí. Cílem Pilulky je být lídrem v oboru a udávat nové trendy ve zdravotnictví 21. století.
Zdroj: TZ Pilulka
KOMENTÁŘE