Sodexo do své benefitní aplikace přidává Stories pozvánky do restaurací a slevové kódy

DomůSoftware

Sodexo do své benefitní aplikace přidává Stories pozvánky do restaurací a slevové kódy

Sodexo Benefity odstartovalo spolupráci s engagement platformou Storyly a přináší svým uživatelům, kdy prezentuje ve své benefitní aplikaci nové nabídky v krátkých Stories příbězích.

Do aplikací VZP lze nově vstupovat přes Bank iD
Robert Šefr: Home Office Security zajistí plošnou filtraci hrozeb bez dopadu na uživatele
Banky: Pozor na pokusy útočníků dostat se k vašim údajům. Jak se jim bránit?
ChatGPT má oficiální aplikaci pro iPhony, má i hlasové ovládání

Sodexo Benefity odstartovalo spolupráci s engagement platformou Storyly a přináší svým uživatelům, kdy prezentuje ve své benefitní aplikaci nové nabídky v krátkých Stories příbězích.

Obsahem ve Stories jsou pozvánky do nových restaurací, speciální slevové kódy nebo odpovědi na nejčastější dotazy.

Jedná se o další komunikační kanál pro uživatele našich benefitních karet, kteří mají aplikaci Sodexo Osobní účet v mobilním telefonu,“ vysvětluje Jan Michelfeit, marketingový ředitel společnosti Sodexo Benefity, a pokračuje: „Jako lídr na benefitním trhu udáváme krok i v inovacích. Již teď je naše aplikace nejlépe hodnocená a věříme, že díky nové funkci Storyly její obliba ještě poroste. Zároveň je to skvělá příležitost pro naše partnery, jak se odprezentovat stávajícím i novým zákazníkům. Storyly Stories budeme propojovat nejen s našimi sociálními sítěmi, ale také s influencery.“

Navázat dialog se zákazníky je v dnešní době možné jen prostřednictvím personalizovaných a interaktivních zážitků, což je přesně ten důvod, proč jsme vytvořili Storyly Stories. Jsme rádi, že můžeme spolupracovat se společností Sodexo a přinést tento zážitek do její aplikace,“ dodává Tomer Israeli, ředitel prodeje a partnerství společnosti Storyly v Evropě a Izraeli.

Obsah bude vytvářet agentura Insighters, která má na starosti správu sociálních sítí Sodexo. „Rádi zkoušíme nové věci, je to pro nás kreativní výzva. Jde o horkou novinku, která je zajímavá hlavně v možnostech cílení a tvorby personalizovaného obsahu na míru jednotlivým uživatelům a partnerům. Navíc si můžeme hrát se spoustou zajímavých funkcí, které na sociálních sítích nejsou, jako jsou například časově omezené slevové kódy,“ komentuje Viktorija Kudyn z agentury Insighters.

Zdroj: Sodexo TZ

 

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 1