Spotify chce konkurovat Clubhousu akvizicí aplikace Locker Room

DomůSoftware

Spotify chce konkurovat Clubhousu akvizicí aplikace Locker Room

Spotify chce konkurovat Clubhousu akvizicí aplikace Locker Room.

Průzkum: 70 procent podniků neefektivitou práce s daty neinovuje
Lenovo má tržby ve výši 14,4 miliardy USD a zisk 273 milionů
Radek Melichar řídí business development Zaloto
Andrej Jenčo na pozici Business Intelligence Team Lead v Millennium

Spotify chce konkurovat Clubhousu akvizicí aplikace Locker Room od společnost Betty Labs.

Do světa audio chatů se nově chystá vplout také společnost Spotify, která provozuje hudební streamovací službu. Firma včera oficiálně oznámila, že se chystá odkoupit společnost Betty Labs, která stojí za aplikací Locker Room. Aplikace Locker Room slouží k přehrávání audioverzí sportovních přenosů.

Firma Spotify nespecifikovala, na kolik ji akvizice Betty Labs vyjde. Aplikace Locker Room by i nadále měla setrvat v nabídce App Storu, dojde ale ke změně jejího názvu. Podle společnosti Spotify jsou živé audiopřenosy – respektive audio chat – ideálním nástrojem pro tvůrce, kteří chtějí interagovat se svým publikem v reálném čase.

Může se jednat nejen o chat jako takový, ale například o diskuzi na témat nově vydaného alba, akci s možností pokládání otázek, nebo dokonce třeba živé umělecké vystoupení.

Gustav Söderström, šéf výzkumu a vývoje ve společnosti Spotify, v rozhovoru pro magazín The Verge uvedl, že možnost pořádání živých konverzací budou mít nejen tvůrci, ale také řadoví uživatelé. Zatím není jasné, kdy bude audio chatovací aplikace od Spotify k dispozici pro všechny uživatele, bližší informace na sebe ale jistě nenechají dlouho čekat.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0