T-Mobile v Česku pro firmy spouští komunikaci přes zprávy RCS

DomůTELCO

T-Mobile v Česku pro firmy spouští komunikaci přes zprávy RCS

T-Mobile v Česku spouští komunikaci přes zprávy RCS, ale jen pro firmy.

T-Mobile loni v Česku přišel o zákazníky a utržil přes 28 miliard korun
Zuzana Svobodová novou mluvčí českého T-Mobilu
T-Mobile zrychluje upload na optice na minimálně 250 Mbit/s
T-Mobile hlásí navýšení tržeb o 3,8 %, rostl i počet přenesených dat

T-Mobile v Česku spouští komunikaci skrze RCS zprávy, a to v rámci služby nazvané RBM Connect. RCS se považuje za možnou náhradu SMS s možností přenášet bohatší obsah.

“Služba RBM Connect podporuje posílání zpráv prostřednictvím RCS chatu mezi uživateli nebo v rámci skupiny uživatelů, kteří mají koncová zařízení připojena k internetu. Ti si přitom nemusí instalovat další software, využívání chatu umožňuje aplikace Zprávy od společnosti Google, která je u většiny zařízení nastavena jako výchozí pro posílání zpráv. Služba je dostupná pro uživatele s operačním systémem Android 5.0 a vyšším,” shrnuje T-Mobile.

Operátor s touto nabídkou míří na firmy: “Díky komunikaci přes RBM mohou firmy oslovit zákazníky či uživatele napřímo a efektivně tak nahradit tradiční komunikační kanály, jakými jsou e-maily či SMS. Zprávy obohacené o multimediální obsah, tlačítka a další prvky lze využít k technické podpoře, informování o sledování zásilky, ale i řešení reklamací či personalizované nabídce. Automatizovaná komunikace usnadní také zákaznické průzkumy, hlasování nebo prodej služeb.”

T-Mobile pilotní provoz rozjel už prvního července a službu postupně rozšiřuje. Během letošního čtvrtého kvartálu by měla být dostupná všem.

“Zasílání zpráv přes RBM probíhá v reálném čase a díky širokým možnostem přizpůsobení je ideální pro obousměrnou automatizovanou komunikaci mezi zákazníky a firmami. Ty mohou využít možnosti personalizace a nasazení firemní identity přímo v profilu odesílatele. Samotná komunikace pak umožňuje zahrnout nejen texty, ale i videa, rotující nabídky, odpovědní nebo call-to-action tlačítka a další možnosti přizpůsobení včetně interakce s ostatními aplikacemi v telefonu. Díky ověření odesílatele, které probíhá přímo u T-Mobile, jsou navíc v RBM eliminovány jakékoliv pokusy o spam, phishing či jiné podvodné aktivity.”

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0