Xerox zakládá software divizi CareAR oceněnou na 700 milionů dolarů

DomůSoftware

Xerox zakládá software divizi CareAR oceněnou na 700 milionů dolarů

Společnost Xerox oznámila vytvoření společnosti CareAR, A Xerox Company, která konsoliduje CareAR, Inc., DocuShare a XMPie pod jednu holdingovou společnost s názvem CareAR Holdings.

Solitea kupuje výrobce robustního softwaru Techniserv IT
Tech Data v Česku nabízí partnerům software NVIDIA pro firmy
Systém Workflow od české firmy určen pro správu objednávek nemocnic a bank
Česko-slovenský startup Around se prodal za více než 6 miliard korun

Společnost Xerox oznámila vytvoření společnosti CareAR, A Xerox Company, která konsoliduje CareAR, Inc., DocuShare a XMPie pod jednu holdingovou společnost s názvem CareAR Holdings.

Nová platforma CareAR Service Experience Management je oceněna na 700 milionů dolarů a získává investici ve výši 10 milionů dolarů od společnosti ServiceNow, přední společnosti v oblasti řízení digitálních služeb.

Společnost CareAR povedou prezident a provozní ředitel společnosti Xerox Steve Bandrowczak, který rozšíří svou současnou roli také o funkci předsedy představenstva společnosti CareAR, a Sam Waicberg, původní zakladatel společnosti Care, Inc., který bude zastávat funkci prezidenta společnosti CareAR.

Rozšířená platforma služeb CareAR, která nyní kombinuje systém pro správu obsahu DocuShare, multimediální platformu XMPie a technologii umělé inteligence PARC Alto AI od společnosti Xerox, podpoří pracovníky servisních služeb vizuálními nástroji a přístupem k datům, která jsou nezbytná pro konzistentní poskytování vysoce kvalitních služeb koncovým zákazníkům, a zároveň sníží provozní náklady a emise skleníkových plynů.

Základem nové platformy CareAR je technologie rozšířené reality, kterou společnost Xerox získala akvizicí společnosti CareAR, Inc., oznámené na začátku tohoto roku. Platformu lze integrovat se systémem ServiceNow Field Service Management, což umožňuje servisním technikům využívat znalosti zkušenějších kolegů prostřednictvím živých instrukcí s asistencí rozšířené reality.

Platforma řízení zkušeností se službami CareAR je navržena tak, aby ji mohlo využívat široké spektrum podniků bez ohledu na obor, a bez problému ji lze integrovat s platformou ServiceNow, lídrem v oblasti digitálních pracovních postupů. CareAR tak zajišťuje komplexní přístup k plánování, pracovním úkolům a hlášení incidentů a poskytuje vysoce kvalitní zákaznické výsledky a služby pro podniky napříč různými odvětvími.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 1