Značka smartphonů Infinix míří do Česka a Polska

DomůHardware

Značka smartphonů Infinix míří do Česka a Polska

Infinix Mobile, výrobce smartphonů ze Šanghaje, brzy vstoupí na český a polský trh. Infinix aktuálně působí ve 40 zemích světa. Jde o další fázi expanze společnosti, která svou nabídku mobilních zařízení cílí především na mladší generaci.

Skupina REvil využívá k ransomware kyber útokům dodavatelské řetězce
Co říkají odborníci na vládní zakázku za půl milionu na TikToku? Velké pochybnosti!
LG dosáhlo tržeb 370,3 miliardy korun
COOP otevře první automatickou prodejnu bez personálu v únoru ve Strakonicích

Infinix Mobile, výrobce smartphonů ze Šanghaje, brzy vstoupí na český a polský trh. Infinix aktuálně působí ve 40 zemích světa. Jde o další fázi expanze společnosti, která svou nabídku mobilních zařízení cílí především na mladší generaci.

Mezi lety 2019 a 2021 vzrostly tržby společnosti Infinix o 157 procent, což ji nyní řadí mezi nejrychleji rostoucí značky v mobilním průmyslu.

Firma Infinix se od založení v roce 2013 soustředí na výrobu technologicky nejpokročilejších mobilních zařízení s dokonalým designem. Produkty značky Infinix si můžete nyní koupit ve více než 40 zemích v Evropě, Asii, Africe, Latinské Americe a na Středním východě. Firma pokračuje v intenzivní expanzi ve světě a v nadcházejících týdnech představí své smartphony v České republice a v Polsku.

Infinix kóduje DNA svých mobilních zařízení především pro generaci Z, jež má ráda kombinaci módního stylu s moderními technologiemi. Všechny smartphony výrobce mají jedinečný stylový design a jsou přizpůsobeny trendům převládajícím mezi mladými lidmi po celém světě. Telefony již dlouho hrají roli fotoaparátu, ale nyní je klíčem také pohodlné sledování filmů dostupných na streamovacích platformách a hraní mobilních her. Uživatelé, zejména mladí, proto hledají mobilní zařízení, která jsou stále výkonnější a lépe navržená. Infinix Mobile má v úmyslu využít tento trend i v České republice.

„Infinix získal zásadní zkušenosti v mnoha zemích Asie, Latinské Ameriky a Afriky, které nám potvrzují, že kombinací vysoce kvalitních produktů, přijatelné ceny a technologie můžeme dobýt i ty nejnáročnější trhy, jako je Česká republika. Jako moderní značka rozumíme současným potřebám mladých uživatelů. Věříme, že Infinix si rychle získá srdce české mládeže a pomůže jí těžit z virtuálního světa. Český a polský trh jsou pro nás klíčové, protože je tu náročná, ale technicky zdatná populace, která má dostatečný příjem a geograficky můžeme v regionu dále expandovat,říká Benjamin Jiang, generální ředitel Infinixu.

Produkty Infinix disponují funkcemi, které uživatelé v současné době hledají v chytrých telefonech. Rychlé nabíjení, pokročilé kamery vybavené umělou inteligencí, nebo displeje s vysokým rozlišením. To všechno se skrývá v balení za velmi příznivé ceny, což umožňuje mnoha lidem využívat tyto přednosti v jejich běžném digitálním životě.

Společnost nedávno jako první na světě oznámila zavedení technologie Future Light Painting Leather. Kožený rámeček telefonu díky ní pod dopadem UV světla mění barvy.  Dalším důkažem, že Infinix raketově roste je představení prvního notebook řady INBOOK X1 v roce 2021. Technologické partnerství s giganty Microsoft a Intel jen podtrhuje tento trend. Cílem Infinix je, aby se značka stala řešením pro domácnosti po celém světě.

Výrobce smartphonů Infinix Mobile patří do portfolia Transsion Holdings. Podle údajů společnosti Counterpoint Research byl v roce 2021 kombinovaný prodej telefonů tří značek patřících společnosti Transsion celosvětově na úrovni 185 milionů kusů, přičemž počet prodaných smartphonů vzrostl o 61 procent. Strategie společnosti Transsion Holding se zatím zaměřovala na posílení přítomnosti v rozvíjejících se ekonomikách. Podle firmy Counterpoint Research společnost Transsion Holding v roce 2021 zdvojnásobila prodej smartphonů v Indii a byla největším dodavatelem v Pákistánu.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 1