Instagram testuje nové API pro publikování obsahu na firemních účtech

DomůSoftware

Instagram testuje nové API pro publikování obsahu na firemních účtech

Instagram testuje nové API rozhraní pro publikování obsahu na firemních profilech.

WhatsApp přidal nákupní tlačítko přímo do firemních chatů
TikTok má v Česku skoro 2 miliony uživatelů. Začal zajímat i firmy
Cisco: Polovina firem musela v pandemii inovovat IT, Wi-Fi 6 už používá 20 % z nich
Výdaje firem na zabezpečení tisku rostou, 66 % firem se bezpečnosti tisku obává

Sociální síť Instagram testuje nové rozhraní API pro publikování obsahu na firemních profilech. Díky němu bude možné snáze a lépe plánovat příspěvky pomocí platforem třetích stran. Během 24 hodin budete moci naplánovat až 25 postů.

Novinka nesoucí název Content Publishing API je testována ve spolupráci s několika partnery, mezi kterými najdete Hootsuite, Sprout Social, Sprinklr, Khoros nebo Dash Hudson. Cílem je usnadnit plánování a publikování příspěvků s jednou fotografií nebo jedním videem ve feedu vašich business účtů. Každý profil má přitom limit 25 postů denně.

Podle Instagramu nemá toto omezení dopad na žádné jiné způsoby zveřejňování obsahu, týká se pouze nového API. Nadále a doplňkově tak můžete publikovat příspěvky prostřednicvím nativní aplikace Instagramu nebo Facebook Creator Studia.

Nové API zavádí Instagram na základě zpětné vazby, kterou získal od firem. Ty nezveřejňují obsah spontánně, ale raději jej plánují předem. Některé firmy do toho zahrnují celé týmy a mají složitější schvalovací proces. Díky novému API teď budou moci snáze plánovat kampaně a přizpůsobit publikování obsahu svým interním procesům.

Content Publishing API spadá pod platformu Graph API. Vývojáři, kteří k němu chtějí získat přístup, se musí přihlásit skrze proces App Review. Aplikace musí být taktéž v souladu se zásadami pro vývojáře na sociálních sítích.

Zdroj: Newsfeed.cz

 

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0