Komunikaci a PR české pobočky společnosti ESET, která je významným globálním dodavatelem kyberbezpečnostních řešení, nově vede Rita Gabrielová.
Komunikaci a PR české pobočky společnosti ESET, která je významným globálním dodavatelem kyberbezpečnostních řešení, nově vede Rita Gabrielová.
V roli Senior Manager of PR and Communication bude zodpovídat za komunikační strategii společnosti ESET v České republice a portfolio projektů s partnery.
„Mojí misí bude řídit externí PR komunikaci tak, abychom podporovali nejen dobré jméno společnosti ESET a její postavení na trhu jako jednoho z předních globálních dodavatelů bezpečnostního řešení, ale současně byli silným partnerem všem, kteří usilují o bezpečnější digitální společnost,“ říká Rita Gabrielová.
„Dlouhodobě hledáme cesty, jak posílit vnímání našich tří výzkumných a vývojových center ESET Research v Česku, která přináší unikátní know-how pro včasné varování zákazníků i široké veřejnosti před hrozbami v kybernetickém prostoru. Zkušenosti Rity Gabrielové s komunikací z různých oblastí podnikání společně s naším celofiremním odhodláním být silným partnerem subjektům, které se věnují prevenci a informování veřejnosti, otevírají novou kapitolu v oblasti PR pro český ESET,“ dodává Jaroslav Fabián, ředitel marketingu české pobočky společnosti ESET.
Rita Gabrielová vystudovala obor Masová komunikace na Univerzitě Karlově a v rámci postgraduálního studia získala titul MBA na European School of Business and Management. Do ESETu přichází ze společnosti Etnetera Group, kde zodpovídala za vytvoření skupinové PR komunikace v segmentu B2B a podporovala i mediální propojení značky Etnetera s jejími klíčovými klienty.
Své zkušenosti si přináší jak z novinářského prostředí, zejména z raného období Televize Nova, tak z prostředí velkých firem – v minulosti vedla PR komunikaci například ve společnosti Seznam.cz, ve společnosti Teva Pharmaceuticals, kde odpovídala za mezinárodní komunikační tým, či ve společnosti Globus, ve které se zaměřovala na propojování korporátní komunikace s marketingovými B2C kampaněmi.
KOMENTÁŘE