Startup OnSinch pracoval na 20 tisíc eventů, expanduje do Estonska a USA

DomůByznys

Startup OnSinch pracoval na 20 tisíc eventů, expanduje do Estonska a USA

Český i světový eventový byznys roste, a s tím i spojená poptávka po brigádnících či technickém personálu. Vyplývá to z dat startupu OnSinch, jenž vyvinul platformu pro komplexní management nárazové pracovní síly a dobrovolníků.

Michal Krčmář v Brašnářství Tlustý povede e-commerce, přichází z Alzy
Pale Fire Capital navýšila svůj podíl v JenPráce.cz na 80 {94956223523e30c8113a3a8d6a5ce4812a2cbdf57d9d14e19ce953758f5ce762}
StartupJobs: Většinu kandidátů lákají pozice ve vývoji a IT
Huawei uvedl nový smart phone Mate 50 Pro

Český i světový eventový byznys roste, a s tím i spojená poptávka po brigádnících či technickém personálu. Vyplývá to z dat startupu OnSinch, jenž vyvinul platformu pro komplexní management nárazové pracovní síly a dobrovolníků.

S čtyřnásobným nárůstem zaměstnanců platforma aktuálně působí ve 12 zemích světa, a to včetně USA, Španělska, Kataru, Spojených arabských emirátů či Itálie a Estonska. V loňském roce OnSinch pomohl uskutečnit rekordní počet eventů, který se vyšplhal přes 20 tisíc a na nichž brigádníci odpracovali téměř 2 miliony hodin. OnSinch tak pokračuje v dobývání globálního trhu a digitalizaci odvětví tzv. gig economy.

„Na domácím trhu jsme si udrželi spolupráci s největšími firmami v crewingu a hostesingu a zároveň jsme se rozrostli o velké hráče z oblasti cateringu a audiovizuálních technologií. Získali jsme nové velké klienty ve Velké Británii a Španělsku a upevnili svou pozici v dalších zemích. Obecně máme velkou radost, že naši klienti úspěšně přežili výkyvy posledních let a upevnili svou pozici jako velcí hráči v kulturním byznysu. Akce, které s pomocí OnSinch v loňském roce realizovali, byly naprosto fenomenální a posunuly laťku zase o něco výše,“ říká David Suslik, CEO a spoluzakladatel OnSinch.

„Pro rok 2024 plánujeme akceleraci prodejů a další expanzi do zemí, jako jsou Kanada, Austrálie či Německo, a dál chceme růst v USA. Produktově se chceme zaměřit na adaptabilitu platformy na diverzitních trzích. Naše pozornost se bude také nadále upínat na zlepšování dobrovolnictví a zefektivnění procesů. Naše cíle jsou jasné a připravené na nové výzvy v digitalizaci a efektivním plánování,“ doplňuje Petr Jaroš, CTO a spoluzakladatel OnSinch.

Pořádek i v turbulentním prostředí kulturního byznysu

OnSinch je platforma určená pro efektivní řízení dočasné pracovní síly. Umožňuje firmám, agenturám a organizacím veřejného sektoru efektivně koordinovat zaměstnance a dobrovolníky při přípravě a realizaci akcí. Platforma integruje plánovací procesy, správu databází zaměstnanců i klientů a zahrnuje personální, projektové i finanční řízení a péči o klienty. Jen za minulý rok se počet klientů platformy zvýšil o 50 %.

Celkový počet uživatelů platformy nyní dosahuje 116 950, včetně 33 000 nových uživatelů, kteří se registrovali v loňském roce. Společnost také zaznamenala rekordní počet 20 503 událostí, včetně významných akcí jako MotoGP Qatar, Mad Cool Festival či Qatar Toy Festival – třítýdenní akce, která měla vypsaných přes 7 000 pracovních pozic. V České republice to byly festivaly Rock for people, Colours of Ostrava, Let it roll nebo akce v O2 Universum.

Rozšíření spolupráce s neziskovkami i lepší uživatelské rozhraní

V roce 2023 se OnSinch stal klíčovým partnerem v koordinaci dobrovolníků pro české a slovenské neziskové organizace, jako jsou Charita ČR, Armáda spásy a Asistence. Úspěšně zabezpečil rekordní počet dobrovolníků pro Prague Pride a rozšířil svou podporu na Červený kříž nejen v České republice, ale i v Estonsku.

„V minulém roce jsme díky rozšíření našeho týmu prožili skvělý technologický posun, který přispěl k inovacím ve vývoji platformy. Zaměřili jsme se na vývoj intuitivního a přehledného plánovače a obecně jsme vylepšovali UX našeho produktu, a zlepšili tak zážitek všem administrátorům a pracovníkům. Zapracovali jsme i na tolik vyžadovaných funkcích pro hladší napojení integrací s interními systémy klientů. Díky tomu jsme se jako tým nejen rozrostli, ale také se naučili adaptovat na nové výzvy jak v komunikaci, tak delegování práce k neustálému vylepšování našeho produktu,“ uzavírá Petr Jaroš.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0