Start-up Productboard získal další investici 1,5 miliardy Kč

DomůByznys

Start-up Productboard získal další investici 1,5 miliardy Kč

Tuzemský start-up Productboard získal další 1,5 miliardy Kč a sahá po statutu dolarového jednorožce.

Microsoft plánuje koupit komunikační platformu Discord za 10 miliard USD
Zohar Weitz novou viceprezidentkou pro nefiremní zákazníky Vodafone
Packeta, provozovatel Zásilkovny, má za čtvrt roku tržby přes miliardu
Mateřská skupina českého Dáme jídlo spouští vlastní fond rizikového kapitálu

Český start-up Productboard získal další investici v celkové výši zhruba 1,5 miliardy Kč a celkově si ve venture investicích přišel na 136,7 milionu dolarů, téměř tři miliardy korun.

Do společnosti průběžně vedle českého Credo Ventures vstoupily fondy Index Ventures, Kleiner Perkins, Bessemer Venture Partners a Sequoia Capital. Ty se připojily i v aktuálním kole s tím, že přibyl Tiger Global Management, který transakci series C vedl.

Spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti Hubert Palán dříve v médiích zmínil, že chce z Productboardu udělat jednorožce, tedy firmu s hodnotou jedné miliardy dolarů a více. Po loňské investici se hodnota odhadovala na asi 350 milionů dolarů. S novou investicí se firma miliardové metě blíží.

Za posledních dvanáct měsíců se tým Productboardu zdvojnásobil. V Praze, San Franciscu a Vancouveru pro firmu pracuje 230 lidí.

Jenom do konce letošního roku chce firma nabrat další stovku kolegů, a to jak z řad vývojářů a produktových manažerů, tak do obchodu, marketingu a takzvaného customer success oddělení starajícího se o to, aby zákazníci využívali software firmy co nejlépe a nejefektivněji. S personálním růstem společnost počítá v San Franciscu, ale i ve Vancouveru a Praze. Brzy chce také otevřít kanceláře v irském Dublinu.

Productboard má více než čtyři tisíce zákazníky jako jsou Microsoft, Disney, JCDecaux, Zendesk, Avast, Unity, Zoom, Delivery Hero, ServiceMax nebo UiPath.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0