Start-up Productboard získal další investici 1,5 miliardy Kč

DomůByznys

Start-up Productboard získal další investici 1,5 miliardy Kč

Tuzemský start-up Productboard získal další 1,5 miliardy Kč a sahá po statutu dolarového jednorožce.

3 otázky pro – Václava Muchnu, CEO Y Soft
Net.pointers z fondu J&T Thein SICAV Tomáše Budníka kupuje bezpečnostní tým EpicCom
COVID v byznysu: Kanceláře Avastu jsou od března prázdné, tržby přesto rostou
PayPal v USA spouští platby kryptoměnami

Český start-up Productboard získal další investici v celkové výši zhruba 1,5 miliardy Kč a celkově si ve venture investicích přišel na 136,7 milionu dolarů, téměř tři miliardy korun.

Do společnosti průběžně vedle českého Credo Ventures vstoupily fondy Index Ventures, Kleiner Perkins, Bessemer Venture Partners a Sequoia Capital. Ty se připojily i v aktuálním kole s tím, že přibyl Tiger Global Management, který transakci series C vedl.

Spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti Hubert Palán dříve v médiích zmínil, že chce z Productboardu udělat jednorožce, tedy firmu s hodnotou jedné miliardy dolarů a více. Po loňské investici se hodnota odhadovala na asi 350 milionů dolarů. S novou investicí se firma miliardové metě blíží.

Za posledních dvanáct měsíců se tým Productboardu zdvojnásobil. V Praze, San Franciscu a Vancouveru pro firmu pracuje 230 lidí.

Jenom do konce letošního roku chce firma nabrat další stovku kolegů, a to jak z řad vývojářů a produktových manažerů, tak do obchodu, marketingu a takzvaného customer success oddělení starajícího se o to, aby zákazníci využívali software firmy co nejlépe a nejefektivněji. S personálním růstem společnost počítá v San Franciscu, ale i ve Vancouveru a Praze. Brzy chce také otevřít kanceláře v irském Dublinu.

Productboard má více než čtyři tisíce zákazníky jako jsou Microsoft, Disney, JCDecaux, Zendesk, Avast, Unity, Zoom, Delivery Hero, ServiceMax nebo UiPath.

KOMENTÁŘE

WORDPRESS: 0
DISKUZE 0